Toon posts:

[SWiSH] Flash is negatief geworden

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na heel wat uren werk aan een redelijk grote flashintro met SwishMax en Fireworks is nu opeens de hele .swf intro negatief geworden.

Als ik de .swi (in het programma zelf dus) open, draait ie wel normaal zonder kleurverschil. Dus alleen als je 'm bekijkt met een flash player of in je browser, geeft ie negatieve kleuren weer.

Geen idee hoe dit opeens is gebeurd (100x ctrl+z werkt niet). Ik heb, tijdens het zoeken naar een menubalkje, wel het een en ander uitgeprobeerd, dus het kan zijn dat ik de negatieve kleuren hierdoor heb ingeschakeld.

Waarschijnlijk is het heel makkelijk op te lossen, dus als iemand het weet... :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:57
En zoeken met Google naar "invert colors swishmax" ? (of fireworks) :)

Motor onderhoud bijhouden

Verwijderd

heb je legale of illegale versie ?

met illegale versies wil ie dat soort fouten weergeven :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 21:54:
heb je legale of illegale versie ?

met illegale versies wil ie dat soort fouten weergeven :)
Ja, dat zal het zijn. Op een of andere manier werkte de trial al na drie dagen niet meer (waarschijnlijk verkeerde datum- of tijdinstelling), dus ik had er even een crackje overheen gegooid. Weet je misschien hoe het weer goed is te krijgen?

Anders probeer ik een andere...

@Willem169: ik had al een tijdje gezocht naar het antwoord, maar gelukkig zit hier het slimme volk. :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:57
Goed te krijgen door de legale versie te kopen dus. :)
Illegale software en support daarvoor of oplossingen in die richting doen we niet op het forum.

Motor onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.