Toon posts:

[OE6] Identiteitgrootte op schijf gelijk na verwijderen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Valt mij op dat ik nu na fors verwijderen in Outlook Express 6 en zelfs boxen totaal leegmaken (verwijderde & verzonden items) de bestanden van indentities ( via Local settings etc) groot blijven.

Gekker... de berichten zie je dus nog (via kladblok) in die zgn leeggemaakte boxen.

Erger.. vermoed dat er dus al voor jaren spul instaat en sommige boxen zijn tussen de enekele tot kleine 40mb groot. ik kopieer deze nml als ik formateer enzet ze daarna terug.

Denkd at ik hierom 1 indentity niet inkom. Waarneer ik deze kies blijft die gelijk bij start hangen. Daarna zijn de andere met hetzelfde probleem tot ik naar een herstelpunt ga.

Iemand een idee, truuk, tip???
Help??

Thanx
P

Verwijderd

Topicstarter
Ow...

AMD 2200+, 256 geheugen, XP Pro

Vraag als er meer nodig is...
P

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:33
je kan proberen een nieuwe identeit aan te maken en daarin de .dbx files te IMPORTEREN. Staat onder het menu bestand als ik het goed heb

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Moet je er voor kiezen in outlook om alle mappen te comprimeren, dan ben je er vanaf.

Wel heel vaag trouwens, dit weten ze al heel lang, maar ze fixen het gewoon niet :S

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 14:34

markvt

Peppi Cola

Bij comprimeren kan ik alleen outlook express of mijn hotmail kiezen maar hij heeft het over 4MB met 30% wat hij kan verwijderen, echter mijn deleted items is ongeveer 40MB als bestand maar helemaal leeg als ik via mijn outlook express kijk.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Dit werkt dus niet?

File -> Folder -> Compact (op zen engels dan)

Dan zou hij alles weer moeten corrigeren.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik pas even Outlook aan in je topictitel > OE6, aangezien met Outlook meestal Microsoft Office Outlook bedoeld wordt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Alvast thanx ppl,

Ga dit straks even testen. Het comprimeren. Is dat gelijk een soort reset of is het puur comprimeren maar toch alles houden?

Probleem is denk ik allen dat met 1 indentity dat ik er niet meer in kom.

1 oplossing voor dat specifieke probleem is om een nieuwe indenty aan te maken en hiervan de file postvak in te kopieren naar de corrupted indentity. Nadeel... alles wat in die file stond is natuurlijk ook gelijk weg.... veel submappen dus wel wat op deze manier over.

Thanx voor de wijziging in topic. Niet aan die afkorting gedacht.

Nog iemand een idee om een corrupted inbox file te openen buiten OE6 om en evt. deel te verwijderen? of is er een tool om te repareren?

Enne... zo slipt je primary partition van windows wel vol

Het Comprimeren verhaal gaat niet op.

Zowel voor als na een 27mb grote invak in één van de indentities.

Helaas

[ Voor 10% gewijzigd door sanfranjake op 19-08-2005 00:07 . Reden: handig, een editknop. gebruik die aub wat vaker :) ]

Pagina: 1