Toon posts:

USB 2 asus k8n probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Kon na een search niet een antwoord op mijn vraag vinden.

Mijn computer herkent mijn usb 2 niet, maar laat m werken op slow speed. Hij raadt aan service pack 1 te intstalleren. Service pack wil niet installeren, omdat ik op een, tsja, geleend besturingssysteempje draai. Hij zegt dat mn key niet valid is, raar he?
Nou wil ik t internet op met een usb2 reciever (draadloos internet), maar dat loopt natuurlijk niet als de usb2 niet werkt, terwijl de stick dat wel is.

Weet iemand hoe ik mijn usb 2 aan de praat kan krijgen? Of weet iemand hoe ik de service pak wel geinstalleerd krijg (weet niet of deze vraag mag, negeer m anders maar). Of kan iemand me vertellen hoe lang zo'n internet kabel maximaal mag zijn zonder kwaliteit te verliezen, dan koop ik wel zo'n ding. Van kastje tot computer is ca 10 meter

specs: amd 3000+ 64 op een asus k8n

Thanks you very much!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basbarbrbarbr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-01 16:10
ik zou als eerste een andere windows erop zetten... XP is wel goed, maar eentje waarbij je de service pack zonder meer kan instaleren... (gewoon ff rondvragen, en je vind wel iemand die een cdtje heeft)
en vervolgens zal die dan 2.0 software erop zetten, en dan kun je internetten ;)

ik had eerst ook een XP die echt totaal niks kon... maar nu heb ik er eentje... perfect gewoon

ik hoop dat je er iets mee kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een geleend besturingssysteem :D. Mooi gevonden, maar afgezien van het feit dat er nogal wat gotters rondlopen met geleende besturingssytemen, is het niet toegestaan om je te helpen om die key validation te fixen. Maar afgezien van dat puntje: Je kan al je info met google vinden, dus eigenlijk had je geen eens een topic hoeven openen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik het email adres vinden van de TS 8)7 ? wil hem even helpen met zijn ''geleende besturingsyssteem''

cya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zet je emailadres liever in je profiel en niet in je bericht B)

Ik snap alleen de 8)7 smiley niet B)

maar tof als je even zou helpen!

[ Voor 32% gewijzigd door Turkish op 19-08-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Helaas kunnen we hier op GoT niet hulp bieden aan illegale activiteiten, zie Het algemeen beleid #copyright
Lees verder ook nog eens Algemene voorwaarden door :)

Dit topic gaat dus op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.