Japanse tekens posten > entities.

Pagina: 1
Acties:

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/e...ID=38546&ParentID=1376287
>> net er een beetje onder

Ik geloof dat de clou van mijn grap een beetje wegvalt. Ik probeerde
レコーダーご愛用のお客様へ
無償点検・修理のご案内
携帯電話機種変更申込書控えの流出について
te posten

[ Voor 79% gewijzigd door Skaah op 17-08-2005 19:47 ]

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

dit is een wat handiger linkje ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb je reactie gewijzigd, zodat nu in ieder geval de entities er staan; als jij hem weer edit, zijn de tekens weer weg. Dit probleem ontstaat doordat je HTML-rechten nodig hebt om deze tekens te plaatsen, die heb jij niet en dus zie je de losse tekens. Zou je dit probleem op Devtrack willen zetten?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zelfs al zouden we de entities behouden, dan zal je nog alleen maar vraagtekens te zien krijgen. Die karakters zitten nu eenmaal niet in de door GoT en Tnet gehanteerde karakterset (ISO-8859-15) dus een bug is het ook niet...
Sowieso lijkt het me dat je hiervoor speciale fonts geinstalleerd moet hebben...

An sich wil ik best entities in broodtext ongemoeid laten, maar wij ondersteunen sowieso geen unicode dus de beperking van ISO-8859-15 als karakterset blijft.

[ Voor 37% gewijzigd door crisp op 17-08-2005 21:13 ]

Intentionally left blank

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Crisp? Ik zie zowel op GoT als in mijn reactie gewoon de karakters, zoals ik ze bedoeld had.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het zou best kunnen dat je hiervoor extra fonts nodig hebt in Windows. Ik heb een week ofzo terug de Japanse fonts geïnstalleerd, omdat ik een Japanse site moest bezoeken en die rare tekens er niet uitzagen. Het lijkt mij dan, voor die paar mensen die het kunnen zien, wel handig als je met entities niets doet :) .

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-02 13:08
Skaah schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 21:37:
Crisp? Ik zie zowel op GoT als in mijn reactie gewoon de karakters, zoals ik ze bedoeld had.
dan heb jij die tekenset gedownload voor Windows. De meeste user hebben dit echter niet :)

En om nou T.net aan te gaan passen voor een grapje ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Entities niet nogmaals encoden geeft wel een probleem bij editten; aangezien we de ruwe berichten niet opslaan en dus een UBB-reverse uit moeten voeren is het dan niet meer mogelijk te zien of iets als entitity of als teken was ingevoerd...

Intentionally left blank

Pagina: 1