Toon posts:

Bios vind HDD wel en in windows moet ik hem formateeren

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen?

ik heb een 160 gig HDD waar ik 130 gig van heb gebruikt
nadat ik de bios heb geupdate om mijn 6800GT te kunnen gebruiken is mij HDD niet meer 100%
als ik in verkenner op hem klik dan zegt die dat die nog niet is geformateerd :(
ik heb toen gekeken of ik op een andere manier de data kan kopieeren naar een andere HDD
ik heb er 1 gevonden na een paar progs te probeeren , maar dat was een tydje geleden en nu weet ik niet hoe ik er aan kwam ik heb progs geprobeert omdat ik dacht dat er 1 van westerndigital degene was die ik zocht maar hij was het niet of anders

ik weet nog dat ik 5 stappen had gedaan in die prog toen ik eindelijk m'n inhoud van m'n hdd kon lezen maar ik had geen hdd die groot genoeg was om m'n data op te slaan
nu heb ik er wel 1 maar nu moet ik die prog nog vinden :'(

dus ik hoop dat er hier iemand is die snel weet waar ik het gene kan downloaden

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

't Staat gewoon in de FAQ van dit subforum :)
OM FAQ / Beleid dus. Kijk onder "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?".

FAQ-gevalletje, dicht dus. Het is hier op GoT de bedoeling dat je compleet en duidelijk in je topicstart moet aangeven wát je allemaal wel niet met behulp van de op het internet beschikbare naslagwerken hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Dat missen we hier dus :)

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om de [faq]Registratievoorwaarden[/] nog eens te herlezen. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 58% gewijzigd door BalusC op 17-08-2005 19:58 ]

Dit topic is gesloten.