Ik zit met een probleempje
...ik heb namelijk 105 foto's op mn comp. staan van vakantie in spanje die ik online wil zetten voor vrienden..
Ik doe dit in HTML in het kladblok. ik heb alles er al staan enkelt wil ik dat mn plaatjes niet onder elkaar komen te staan, maar allemaal naast elkaar met een scrollbar in dat venster.
Ik heb echt op verschillende sites gekeken maar kom er niet uit heb wel gezien met <div style="......." hier stond die op auto wat inhield dat er aan de zijkant een scroll kwam, maar ik wil enkelt aan de onderkant een scroll
...
hieronder ff mn broncode (het staat nog op mn schijf van daar locatie d:\)
ik hoop dat iemand weet hoe ik die plaatjes in zown venster met onderzijde scrollbar kan krijgen
ben echt al 2 dagen aan zoeken en klooien en enigste wat me lukt is een scrollbar aan zijkant ...
Ik doe dit in HTML in het kladblok. ik heb alles er al staan enkelt wil ik dat mn plaatjes niet onder elkaar komen te staan, maar allemaal naast elkaar met een scrollbar in dat venster.
Ik heb echt op verschillende sites gekeken maar kom er niet uit heb wel gezien met <div style="......." hier stond die op auto wat inhield dat er aan de zijkant een scroll kwam, maar ik wil enkelt aan de onderkant een scroll
hieronder ff mn broncode (het staat nog op mn schijf van daar locatie d:\)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| <table align=center border=1 bgcolor="#ffffcc">
<tr>
<td>Foto's Spanje:
<iframe scr=ïnleiding.html"
name=ïnleiding"
width=800 height=600>
</iframe></td>
</tr></table>
<Table>
<TR>
<TD>
<A HREF="d:\middel\middel1.jpg" target=ïnleiding">[img]"d:\thumbnails\klein1.jpg"</A>
[/img][img]"d:\thumbnails\klein2.jpg"</A>
[/img][img]"d:\thumbnails\klein3.jpg"</A>
[/img][img]"d:\thumbnails\klein4.jpg"</A>
[/img][img]"d:\thumbnails\klein5.jpg"</A>
[/img][img]"d:\thumbnails\klein6.jpg"</A>
[/img][img]"d:\thumbnails\klein7.jpg"</A>
[/img][img]"d:\thumbnails\klein8.jpg"</A>
[/img][img]"d:\thumbnails\klein9.jpg"</A>
[/img][img]"d:\thumbnails\klein10.jpg"</A>
[/img][img]"d:\thumbnails\klein11.jpg"</A>
[/img][img]"d:\thumbnails\klein12.jpg"</A>
[/img]
</TR>
</TABLE> |
ik hoop dat iemand weet hoe ik die plaatjes in zown venster met onderzijde scrollbar kan krijgen