Eerst ging myn muziek veel harder, aangezien ik ik dol ben op hardcore etc. moeten mijn boxen wel wat harder kunnen. Sinds kort, heb iets gedaan denk ik maar wat weet ik niet, gaat het geluid niet meer zo hard. Ik heb al gekeken bij volumeregeling daar staat de 1ste en de 2de balk vol open. Ik draai windows xp Pro edition. Bij WMP staat het volume ook op 100. Any Suggestions? alvast bedankt . PS: het ligt zeker niet aan de boxen want op andere pc werkt gewoon perfect.
ohja ik heb ook gekeken of alles wel goed vast zit, dat is zo. Ps: sorry weet niet hoe ik moet editten. Ben een n00b qua dat gebied
Dan moet je toch eens iets beter kijken voor je post. Rechtsbovenaan je bericht, niet te missen
Heb je al ns geprobeerd opnieuw te installeren?
Editten kan gewoon met de editknop rechts bovenaan je bericht..
Maargoed, misschien met de equalizer van WMP zitten knoeien (alles op -12dB ofzo)?
Maargoed, misschien met de equalizer van WMP zitten knoeien (alles op -12dB ofzo)?
offtopic:
Imho is gewenste geluidssterkte niet afhankelijk van je muzieksmaak
Leave only footprints, take only memories
mm okej, snap het al. Ik zal eens kijken waar is die eq te vinden?Mafkeez schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:08:
Editten kan gewoon met de editknop rechts bovenaan je bericht..
offtopic:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 19:25 ]

Misschien heb je wat gedaan bij de Enhancments. Daar zit dus ook de EQ.
WMP > View > Show Enhancements
Of je bent doof geworden.
Pagina: 1