Toon posts:

RJ45 zit vast op een msi K8N SLI Platinum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Die nieuwe pc wou ik daarstraks dus even op het netwerk aansluiten, maar aangezien het
allemaal niet zo vlot ging wou ik wat kabels wisselen... ik probeer dus de kabel uit het moeder-
bord te trekken (eerst lipje platduwen en dan trekken), maar hij zit dus serieus vastgeklemd,
en 'k wil de solderingen op het moederbord nu niet beschadigen door er met men
volle geweld aan te beginnen trekken/wrikken... Heeft iemand dit ooit al eens gehad of heeft ieamand een idee?? het is mijn pc niet dus 'k wil het wel zo snel mogelijk oplossen
groeten

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

tang pakken en connector vastpakken en lostrekken. Als je zorgt dat je in de juiste richting lostrekt zal er niet erg veel kapot gaan.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
Gewoon paar minuutjes friemelen. Niks forceren, dalijk je netwerkaansluiting naar de knoppen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb daarstraks de grote elektriciteitstang eens aan het connectortje gehangen en dan binnen
in de pc wat tegengehouden en goed getrokken en hij was los, hopelijk zijn alle verbindingen nog heel... ben'k niet gewoon , zo'n grof geweld bij pc's :X merci voor de raad!

Verwijderd

lol, was dat nou een secure(ed) network connection ?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:20
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 00:21:
lol, was dat nou een secure(ed) network connection ?
Of was dat nou een topic waard? Een tang gebruiken kan iemand ook zelf wel bedenken...

Punctuality is the politeness of kings

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:59

HaterFrame

Well... Poo came out!

Sommige mensen spelen gewoon graag op safe, daarbij komt dat het zou kunnen dat meer mensen er last van hadden en dat zou een onderzoekje naar de oorzaak waard kunnen zijn :)

I am the great Cornholio!

Pagina: 1