Hallo,
Ik heb het volgende probleem:
Met zeer grote regelmaat loopt de computer vast bij het opstarten, of enkele minuten nadat windows gestart is. Dit kan varieren van 1 tot 7 keer achter elkaar, maar op een gegeven moment stopt het probleem en blijft de pc stabiel. Meer informatie over mijn pc kun je in mijn profiel vinden (als het goed is). Voor het geval dat er enkele fouten in staan, dit is mijn systeem:
AMD Athlon XP 2000 CPU
Jetway V222B moederbord
512 MB naamloos geheugen
80 GB SATA harddisk
ATI Radeon 9800 pro videokaart
Creative 5.1 (bulk) geluidskaart
Cheapy Cheapy 300W ATX voeding
Nu heb ik de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat het een koude start probleem is, wat veroorzaakt wordt door de goedkope (en eventueel ook) versleten voeding.
Aantal vragen:
Ik heb het volgende probleem:
Met zeer grote regelmaat loopt de computer vast bij het opstarten, of enkele minuten nadat windows gestart is. Dit kan varieren van 1 tot 7 keer achter elkaar, maar op een gegeven moment stopt het probleem en blijft de pc stabiel. Meer informatie over mijn pc kun je in mijn profiel vinden (als het goed is). Voor het geval dat er enkele fouten in staan, dit is mijn systeem:
AMD Athlon XP 2000 CPU
Jetway V222B moederbord
512 MB naamloos geheugen
80 GB SATA harddisk
ATI Radeon 9800 pro videokaart
Creative 5.1 (bulk) geluidskaart
Cheapy Cheapy 300W ATX voeding
Nu heb ik de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat het een koude start probleem is, wat veroorzaakt wordt door de goedkope (en eventueel ook) versleten voeding.
Aantal vragen:
- Is mijn conclusie plausibel?
- Is het probleem te verhelpen, zonder een nieuwe voeding te kopen?
- Wat raden jullie aan om te doen?