hallo ik heb hier een klein probleem met een asus P5AD2 E Premium moederbord , sinds enige tijd clocked mijn processor niet meer zo ver over als in het begin , draaide eerst altijd stabiel op 4 ghz en een paar maanden later was de max nog maar 3.7 ( heb een Pentium 4 3.4GHz )
Nog geen week erna kreeg ik opeens een heel raar beeld met opstarten , het beeld staat maar voor drie kwart in me scherm , en in de bios is dat precies hetzelfde , kom ik echter in windows zelf dan is er niets aan de hand ??
Nu weer een aantal dagen later doet mijn geluid het van het een op het andere moment niet meer , en als ik in het creative menu zit om de boksen te kalibreren loopt de pc vast !
De dingen die ik heb gedaan om het probleem te verhelpen zijn als volgt:
De voeding nagekeken voor het voltage van alle lijnen , is niks mis mee
nieuwe bios erop gezet
geluidskaart opnieuw geinstalleerd
Ik heb geen idee wat ik nog meer kan doen nu , als er mensen zijn met tips , dan zijn die graag welkom!!
en anders misschien maar een rma ??
Nog geen week erna kreeg ik opeens een heel raar beeld met opstarten , het beeld staat maar voor drie kwart in me scherm , en in de bios is dat precies hetzelfde , kom ik echter in windows zelf dan is er niets aan de hand ??
Nu weer een aantal dagen later doet mijn geluid het van het een op het andere moment niet meer , en als ik in het creative menu zit om de boksen te kalibreren loopt de pc vast !
De dingen die ik heb gedaan om het probleem te verhelpen zijn als volgt:
De voeding nagekeken voor het voltage van alle lijnen , is niks mis mee
nieuwe bios erop gezet
geluidskaart opnieuw geinstalleerd
Ik heb geen idee wat ik nog meer kan doen nu , als er mensen zijn met tips , dan zijn die graag welkom!!
en anders misschien maar een rma ??