Toon posts:

Catalyst 5.7/5.8 InstallShield (R) error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het installeren van de catalyst 5.7 en de nieuwe 5.8 drivers.
Telkens als ik het setup programma start krijg ik na het klikken op "ja" van de gebruikersovereenkomst en vervolgens na het klikken van "express" installatie de volgende InstallShield error:

In InstallShield (R) Setup Launcher is een fout opgetreden en moet worden afgeboken. Onze excuses voor het ongemak.

Ik kan wel gewoon de 5.6 drivers installeren. Enig idee hoe ik hier vanaf kom? Heeft dit te maken met de drivers zelf of met InstallShield?

Bvd

Verwijderd

Heb je al geprobeerd de drivers opnieuw/vanaf een andere locatie te downloaden?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:35:
Heb je al geprobeerd de drivers opnieuw/vanaf een andere locatie te downloaden?
Ja, de 5.7 drivers heb ik al geprobeerd vanaf meerdere sites. Volgens mij heeft het iets te maken met Catalyst Control Center dat niet wil opstarten.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-08 10:45

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

frameworks.net geinstalleerd?! deze is nodig bij CCC, maar als 5.6 mét CCC werkt dan kan je dit vergeten, heb je al eens geprobeerd om eerst via software de catalyst te verwijderen, dan NEE antwoorden op reboot?, en dan met drivercleaner alles van ati verwijderen, rebooten en nogmaals trachtten te installeren?

Zelf heb ik een asus x850xt pe en deze wil enkel asus drivers of eventueel een Omega driver geinstalleerd zien worden, originele Cats worden afgewezen en krijg dan enkel INF error te zien, en installatie breekt zich af......

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik dus niet of ik .NET Framework heb. Is dat iets wat je handmatig moet downloaden en installeren?

Ik draai SP2 en op de site van Windows zie ik wel .NET Frameworks 1.1 staan, alleen staat er overal SP1 bij. Moet ik deze dan toch hebben?

*Mijn huidige 5.6 drivers is volgens mij zonder CCC. Verder maak ik ook gebruik van drivercleaner pro om alles van ATI te verwijderen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 17:43 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

absoluut, gewoon degene van de MS site downen, en je zult merken dat alles netjes doorloopt...
Enigste voordeel wat ik bedenken kan, is dat met CCC je rechtsonder direct AA en AF settings kan instellen.... maar dus die FW 1.1 installeren zal het oplossen :Y)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, ik blijf nog steeds dezelfde melding krijgen.

Ik heb de volgende geinstalleerd:

http://www.microsoft.com/...3353618b38&DisplayLang=en

http://www.microsoft.com/...4d1e7cf3a3&displaylang=en

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

op de site vermeld ie dat bij CCC die frameworx nodig is, de benaming is al een link naar de download, maar meen ik toch die dezelfde als je hierboven post..

ik zou:

5.6 opn installeren (zónder CCC) die blijkbaar wel werkt.....
Dan als alles weer werkt, de link naar MS Frameworks via ati download site volgen en installeren, vervolgenens de 5.6 Cat verwijderen, en daarna een drivercleaner Pro sessie draaien (ineens alles van ati selecteren en cleanen) daarna (na resetten) de gedownte 5.8 cat installeren en het zou zonder fouten moeten gaan.....

Good luck!

edit: doordat ik las dat die 5.8 al te vinden zo zijn, heb ik deze opgesnort en ik kan zonder problemen deze wel installeren, leuke bijkomstigheid...

[ Voor 12% gewijzigd door SAiN ONeZ op 17-08-2005 21:07 ]

Pagina: 1