Specs:
Router:
Asus wl500g (dag oud, geen fratsen mee uitgehaald)
wireless kaart (op pc2):
Linksys Wireless-G PCI Adapter (model: WMP54G)
Instellingen op router:
Ligt volledig open, geen beveiliging of dergelijke.
PC1: is direct verbonden via utp kabel en werk naar behoren
PC2: heeft een linksys wireless pci kaart en connect niet naar de router, maar ziet hem wel (zie foto`s)
Laptop: heeft een interne pci kaartje en daarmee kan ik wel naar de router connecten en werkt naar behoren.
Hiervoor heb ik een 3com wireless router gehad en daarop werkte de linksys wel.
Wat doe ik in hemelsnaam fout?

hij stopt dan na een minuutje ofzo en dat kruisje rechts onder in me taakbalk blijft en hij heeft geen verbinding met de router, je ziet op de screenie wel dat hij de router kan zien.

De instelling, dezelfde instelling werkt wel op de laptop.
IEEE 802.1X verificatie staat niet aan.
Ik wordt er langzamerhand gek van, de windows die op PC2 zit is een cleane windows + SP2, firewall staat uit, pc heeft een paar uur geleden nog een format gehad, er zit nix op geinstalleerd behalve de driver van de linksys.
Router:
Asus wl500g (dag oud, geen fratsen mee uitgehaald)
wireless kaart (op pc2):
Linksys Wireless-G PCI Adapter (model: WMP54G)
Instellingen op router:
Ligt volledig open, geen beveiliging of dergelijke.
PC1: is direct verbonden via utp kabel en werk naar behoren
PC2: heeft een linksys wireless pci kaart en connect niet naar de router, maar ziet hem wel (zie foto`s)
Laptop: heeft een interne pci kaartje en daarmee kan ik wel naar de router connecten en werkt naar behoren.
Hiervoor heb ik een 3com wireless router gehad en daarop werkte de linksys wel.
Wat doe ik in hemelsnaam fout?
hij stopt dan na een minuutje ofzo en dat kruisje rechts onder in me taakbalk blijft en hij heeft geen verbinding met de router, je ziet op de screenie wel dat hij de router kan zien.
De instelling, dezelfde instelling werkt wel op de laptop.
IEEE 802.1X verificatie staat niet aan.
Ik wordt er langzamerhand gek van, de windows die op PC2 zit is een cleane windows + SP2, firewall staat uit, pc heeft een paar uur geleden nog een format gehad, er zit nix op geinstalleerd behalve de driver van de linksys.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 16:09 ]
PSN: MojoR1