Hallo,
Ten eerst wou ik even vertellen dat ik niet onwijs veel
verstand heb van computers maar der wel aardig mee om kan gaan.
Nu heb ik dus een paar maanden een nieuwe pc met de 800xt staan.
In het begin was ik niet veel aan t gamen,alleen wat lichtere games(Wolfenstein ET en Cs2).
Nu speel ik sinds kort ook zwaardere spellen(GTA:San Andreas,Boiling Point).Maar ik ben niet egt
in staat om deze games te spelen want mijn pc loopt na onbepaalde tijd vast en start vervolgens gelijk opnieuw op.Bij san andreas had ik daar misschien om de 20 min last van maar bij boiling point,die ik sinds vandaag heb,kan ik hooguit 20sec spelen!
Ik weet niet wat ik hiermee aan moet en daarom wil ik jullie vragen mij te helpen.
Ik zal nog even wat info geven,ik hoop genoeg:ik heb nix overgeclockt.
de beeldschermresolutie van xp(pro) is 1280 x 1024 32bpp.
Me driver is Ati CATALYST versie 05.6
2D-versie 6.15.10.6542
Verpakking versie 8.14.050512m-023864CATI
Misschien ook nog handig om te weten,mijn kaart staat op maximale hardwareversnelling.
Ik heb niets aan de instellingen gewijzigd.Voorderst heb ik een Intel 3,6Ghz pc met 1024 mb intern geheugen.
Alvast bedankt,
Nick
Ten eerst wou ik even vertellen dat ik niet onwijs veel
verstand heb van computers maar der wel aardig mee om kan gaan.
Nu heb ik dus een paar maanden een nieuwe pc met de 800xt staan.
In het begin was ik niet veel aan t gamen,alleen wat lichtere games(Wolfenstein ET en Cs2).
Nu speel ik sinds kort ook zwaardere spellen(GTA:San Andreas,Boiling Point).Maar ik ben niet egt
in staat om deze games te spelen want mijn pc loopt na onbepaalde tijd vast en start vervolgens gelijk opnieuw op.Bij san andreas had ik daar misschien om de 20 min last van maar bij boiling point,die ik sinds vandaag heb,kan ik hooguit 20sec spelen!
Ik weet niet wat ik hiermee aan moet en daarom wil ik jullie vragen mij te helpen.
Ik zal nog even wat info geven,ik hoop genoeg:ik heb nix overgeclockt.
de beeldschermresolutie van xp(pro) is 1280 x 1024 32bpp.
Me driver is Ati CATALYST versie 05.6
2D-versie 6.15.10.6542
Verpakking versie 8.14.050512m-023864CATI
Misschien ook nog handig om te weten,mijn kaart staat op maximale hardwareversnelling.
Ik heb niets aan de instellingen gewijzigd.Voorderst heb ik een Intel 3,6Ghz pc met 1024 mb intern geheugen.
Alvast bedankt,
Nick