Het probleem begon toen de ATI drivers vaag deden.
Ik wou HydraVision opstarten omdat me tv aangesloten moest worden op me computer.
Na 30 sec. kreeg ik een melding dat deze niet gestart kon worden.
Ik heb driver cleaner gebruikt om alle ATI drivers te verwijderen.
Vervolgens de driver cdrom gepakt en erop gezet.
Eerst gebruikte ik de nieuwste drivers, maar deze moet ook gewoon werken (hebben het ook goed gedaan)
Na de installatie had me scherm wat fouten.
Oa. was 2/3 van de wallpaper zwart. (wallpaper refreshen, en probleem was verholpen, maar toch)
Shortcuts kon ik wel gewoon zien op dat zwarte scherm.
Ook had ik wat fouten in me browser .
Omdat me resolutie 800x600 was wou ik die aanpassen, maar me pc deed een reboot.
En daarna was de resolutie het zelfde.
- optie uitgezet om te restarten ok gedrukt, weer resolutie verandert weer zelfde verhaal.
Goed ik een game opstarten, me monitor valt dan altijd 1sec uit onder het opstarten, en weer een reboot.
Ook als ik van resolutie verander knippert altijd het lichtje van me beeldscherm en toen kwam dus ook die reboot.
Ik vraag me af wat dit is.
Ik ben al voor een nieuw monitor aan het kijken (ligt het daar wel aan?)
Maar dat kan nog wel een paar maanden duren.
Is dit teken van een defecte monitor of wat anders?
Specs:
socket A; 2500+ @ 3200+
Abit NF7-S v2.0
1024mb Kingston
ATI Radeon 9800pro
Samsung SyncMaster 750s (17" crt van +- 5jaar oud)
Drivers: cdrom drivers en de nieuwste drivers, beide heb ik vaker geinstaleerd na clean XP intalls maar nooit problemen ondervonden.
Probleem:
Resolutie niet te veranderen (maakt niet uit welke), omdat ik gelijk na het instellen een reboot krijg en de instellingen niet bewaard blijven.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik wou HydraVision opstarten omdat me tv aangesloten moest worden op me computer.
Na 30 sec. kreeg ik een melding dat deze niet gestart kon worden.
Ik heb driver cleaner gebruikt om alle ATI drivers te verwijderen.
Vervolgens de driver cdrom gepakt en erop gezet.
Eerst gebruikte ik de nieuwste drivers, maar deze moet ook gewoon werken (hebben het ook goed gedaan)
Na de installatie had me scherm wat fouten.
Oa. was 2/3 van de wallpaper zwart. (wallpaper refreshen, en probleem was verholpen, maar toch)
Shortcuts kon ik wel gewoon zien op dat zwarte scherm.
Ook had ik wat fouten in me browser .
Omdat me resolutie 800x600 was wou ik die aanpassen, maar me pc deed een reboot.
En daarna was de resolutie het zelfde.
- optie uitgezet om te restarten ok gedrukt, weer resolutie verandert weer zelfde verhaal.
Goed ik een game opstarten, me monitor valt dan altijd 1sec uit onder het opstarten, en weer een reboot.
Ook als ik van resolutie verander knippert altijd het lichtje van me beeldscherm en toen kwam dus ook die reboot.
Ik vraag me af wat dit is.
Ik ben al voor een nieuw monitor aan het kijken (ligt het daar wel aan?)
Maar dat kan nog wel een paar maanden duren.
Is dit teken van een defecte monitor of wat anders?
Specs:
socket A; 2500+ @ 3200+
Abit NF7-S v2.0
1024mb Kingston
ATI Radeon 9800pro
Samsung SyncMaster 750s (17" crt van +- 5jaar oud)
Drivers: cdrom drivers en de nieuwste drivers, beide heb ik vaker geinstaleerd na clean XP intalls maar nooit problemen ondervonden.
Probleem:
Resolutie niet te veranderen (maakt niet uit welke), omdat ik gelijk na het instellen een reboot krijg en de instellingen niet bewaard blijven.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.