Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[NAV] Viruswaarschuwing voor bepaalde bestanden uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ga een virus installeren op mijn pc. Klinkt maf, maar het is zo. Ik wil alleen dat Norton onderhand eens ophoudt door steeds te zeggen dat er een virus op mijn pc staat. Hoe kan ik dit uitschakelen voor alléén dit bestandje? Of moet ik Norton tijdelijk gewoon uitzetten?

Grtz.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Voor zover ik weet kan dat niet, lijkt me ook een pre. Anders zou een virusmaker snel genoeg doorhebben hoe dat werkt, en zou hij zijn eigen virus Norton wel uit laten schakelen voor zijn virusbestand.

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hmm, zon rootkit zeker? Gewoon ff uitzetten lijkt me het makkelijkst..

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan ga ik Norton uitschakelen.

Waar ik nu trouwens ook aan zit te denken:
Als norton gaan scannen en die vind een virus, dan kun je daar aangeven dat je deze 'vondst' in de toekomst kunt excluderen van de scan. Wellicht dat dit een optie is.....

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Kaspersky heeft in Anti Virus Personal een optie zitten om bepaalde bestanden over te slaan tijdens het scannen. De optie heet 'Threats and Exclusions' en kan je vinden onder Settings. Misschien dat Norton ook zoiets heeft? :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens gaan kijken.. thanks in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad !!!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mindflower/pics/tijdelijk/exclusion.jpg

THANKS

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Hoewel dit vast ergens onder F1 staat, zet ik "pour le search" even NAV in de titel. Verder: als het kan verspreiden zou ik het waarderen als je je UTP aansluiting lostrekt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:13:
offtopic:
Hoewel dit vast ergens onder F1 staat, zet ik "pour le search" even NAV in de titel. Verder: als het kan verspreiden zou ik het waarderen als je je UTP aansluiting lostrekt ;)
Ehhm...?

Ik snap effe niet wat je allemaal bedoeld.
:?

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:30:
[...]

Ehhm...?

Ik snap effe niet wat je allemaal bedoeld.
:?
Druk eens op F1 schat.. wat krijg je dan? Help, en dit is vast onder norton ook zo :)
Als jij een virus hebt wordt verspreiding voorkomen door je internetverbinding te verbreken. Meestal kan dat door de netwerkkabel(utp-kabel) los te trekken.

Verwijderd

Topicstarter
Ok.. maar het was niks ernstigs hoor.
Beetje klooien met BO2K

Thankz

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
robbertb legt het al uit eigenlijk. En "pour le search" is 10-jaar-geleden-een-5-voor-middelbare-school-Frans voor "ik pas de topictitel even aan zodat duidelijk is over welke software het gaat. Dan zullen anderen met dezelfde vraag eerder dit topic tegenkomen wanneer ze op GoT gaan zoeken.

En ik zou trouwens eerder voor VNC over SSH gaan als je wilt spelen met remote access. Maar goed, het lijkt me zo opgelost.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1