Conversie OGM --> DVD vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hej luitjes.

ik heb een vraagje wat betreft video encoderen.

het zit zo: ik heb zo'n 25 OGM video files. zo'n 160 MB p/stuk.
En nu wil ik deze graag overzetten op een DVDtje en dus een chapter per OGM maken.
is dit mogelijk? nu zit er ook nog eens ondertiteling bij elke OGM (.sub) is het mogelijk deze er per OGM bij de zetten?

ik heb al gekeken op google en bij videohelp.com maar ik kom er niet echt uit..

alvast erg bedankt!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 10:46
Je kunt er AVI bestanden van maken met VirtualDubMod door de ondertitel en hoofdstuk sporen weg te gooien. Het ondertitel spoor kan je eventueel apart opslaan. Het resultaat kan je nu behandelen als een AVI bestand. Daarover valt genoeg te vinden. Zowel op GoT als via Google.
Let er wel op dat je op deze manier eventuele hoofdstukken wel kwijt raakt, tenzij je ze kunt exporteren naar een formaat dat je kan importeren in je authorprogramma. Of ze allemaal handmatig in wilt voeren.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ja maar met Virtualdub mod krijg ik alleen Avi's zonder geluid. en die subtitles zitten niet in de OGM gebakken. dit zijn aparte (.SUB) bestandjes.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 10:46
Wat is het formaat van het geluid en wat zijn je instellingen? Overigens kan het geen kwaad om het geluid los op te slaan (te demuxen) aangezien dat ergen anders in het proces toch ook nodig is. Je zal alles wel handmatig moeten doen, maar ook daar zijn goede guides over te vinden.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine