mijn vaders computer begint nogal traag te worden, maar op een speciale manier. als ik bijvoorbeeld in windows verkenner rechtermuis op een bestand doe, duurt het ongeveer 5 sec. je hoort de computer dan ook niet denken ofzo. ook als ik sommige bestanden gewoon dubbel klik, duurt 5 sec, dan begint hij pas met denken en opstarten.
wat zou dit kunnen zijn? het is van de 1 op de andere dag gekomen denk ik maar ik weet niet of het met een programma te maken heeft dat ik verwijderd heb ofzo. de computer is trouwens zowieso al sloom want als hij windows xp opstart en je ziet dat laadscherm, dan wordt het beeld even zwart en dan hoort het inlogscherm met WELKOM te verschijnen... duurt ook 10 sec.
het is een 2.4 ghz dell, met 256 rdram (
). de harde schijf is niet eens zo vol en er zit voor zover ik weet geen spyware op. wat zou het nog meer kunnen zijn???
wat zou dit kunnen zijn? het is van de 1 op de andere dag gekomen denk ik maar ik weet niet of het met een programma te maken heeft dat ik verwijderd heb ofzo. de computer is trouwens zowieso al sloom want als hij windows xp opstart en je ziet dat laadscherm, dan wordt het beeld even zwart en dan hoort het inlogscherm met WELKOM te verschijnen... duurt ook 10 sec.
het is een 2.4 ghz dell, met 256 rdram (
Facts don't care about your feelings