Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] google zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg daarnet een briljante ingeving: de google zoeken functie. Als je een reply typt, is het zo lastig om een nieuw browsertje te openen, bladiebla, en in te typen op goole wat je wilt vinden, enter, url copy. Hier pasten, etc etc.

Wat nou als er een feat. komt die je in staat stelt als je een reply typt slechts met de haken [gz]google zoeken[/gz], de google zoekfuncite te maken als link in je reply met als trefwoorden, de woorden die tussen de haken staan?

Lijkt me erg handig. Als aanvulling kan je dan de [gze] oid gebruiken om meteen naar de eerste pagina te gaan als je op de link klikt in je reply. Net zoals je in firefox zeg maar naar het eerste resultaat gaat als je een willekeurig woord in je adresbalk typt.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[google=dit bedoel je]?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[google=tekst] zoeken bij google naar "tekst"

[google=tekst] link naar een zoeken bij google met een andere tekst [/google]
Bijvoorbeeld?

Die bestaat namelijk al. *D
Zie: Overzicht van UBB-codes

[ Voor 4% gewijzigd door Voutloos op 17-08-2005 15:00 ]

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
WTF? Waarom wist ik dit niet?

Laat dan maar :|

:)

Trouwens, de aanvulling, is dat wat?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 15:02 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Maar toch is het fijn om te zien dat mensen nadenken over mogelijke verbeteringen :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:01:

Trouwens, de aanvulling, is dat wat?
Mwa, mensen moeten zelf ook wat meer initiatief tonen he, dus een paar keer klikken is geen probleem, dunkt me.

Ik gebruik het vaak om zelf aan te geven waarop ik heb gezocht om tot een bepaalde oplossing te komen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
-

[ Voor 100% gewijzigd door TRON op 17-08-2005 15:08 . Reden: was alleen aan het testen, moest niet gepost worden... :( ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

Is er dus al ;)

Vwb de aanvulling, dat vind ik persoonlijk weer tè overdone; er moet een redelijke balans blijven tussen het aantal RML-tags en de toegevoegde waarde ervan...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.