Sommige GOT topics laden niet goed in IE!!

Pagina: 1
Acties:

• CornelisJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het valt mij sinds vandaag op dat sommige topics op het GOT forum niet weergegeven worden door Internet Explorer 5.5. De pagina is vrij lang aan het laden, maar topic en reacties worden niet weergegeven. Voorbeeld:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/105930
Ik heb deze laatste topic opgeslagen op harde schijf, en ook Opera 5.01 laadt de pagina niet goed. Het lijkt dus foutieve HTML, misschien veroorzaakt door reclame banners?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Heb dat ook met MSIE 5.0

LinkedIn WoT Cash Converter

• CornelisJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb de source van de betreffende pagina even bekeken, en het lijkt dat de pagina verziekt wordt door een kwaadwillende gebruiker??

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Foutje van Topix... reactie is langer dan past, waardoor het "[Dit bericht is gewijzigd door ...]" regeltje er maar half in staat. (<!-- nog wel, maar --> niet meer)

En dat vinden browsers doorgaans niet fijn.

[typo gefixt]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Is nog steeds leeg :r

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Ik kom dit net tegen, ga nu even kijken.

Bericht hierboven

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Ik euh zie dus ook niks, (IE5.00.2920.0000)
ik kan de thread verwijderen, maar verder vrees ik nogal weinig te kunnen doen met de thread.

Ik kan hem dus weghalen of op slot zetten of gewoon zo laten staan, it's your call. Zeg maar wat jullie willen dat ik er mee doe.

Bericht hierboven

Verwijderd

Foutje

Verwijderd

Ik denk trouwens dat het een ander probleem is. Ene Juan vond het blijkbaar leuk om 1000 kotssmileys naast elkaar te zetten.

Pagina doet het wel in NS6

• Onno
  • Niet online
Dat is _niet_ het probleem...

(en aangezien je dat vast niet gelooft: http://onno.dhs.org/topix/blaat.html

dezelfde thread, maar dan zonder het halve "gewijzigd door" regeltje)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Je kunt toch gewoon bij een andere post de delete-link pakken en het id veranderen in 1144930?

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Ik heb getracht met wijzigen de message aan te passen, dit werkt echter ook niet...

De delete-link kan ik niet zo makkelijk pakken aangezien dit een java-dingetje is en ik die link dus niet zo 1-2-3 te pakken heb...

Aangezien Mark met Ns6 wel de thread kan laden ga ik hem ff verzoeken de post te verwijderen, waarbij hij mijn gegevens even zal gebruiken.

Bericht hierboven

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik doe t wel ff, heb hier op m'n werk toch alle soorten en maten browsers :)

edit: niet dus :( de boel crasht met mijn NS6. Opera 5 heeft er hier ook geen zin in, en oudere browsers waarschijnlijk ook niet.

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Mark en Tom aan de slag, moet lukken :)

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik heb 'm al weg. Vreemd dat ie het bij Tom niet in NS6 deed.

• Onno
  • Niet online
Zeg, hoe zit dat? Welke kleuter-ad zit hier met de delete-knop te spelen? Ik heb hier tot twee keer toe een reactie geplaatst die tot twee keer toe is VERWIJDERD.

Dat is CENSUUR, en daar heb ik een ongelofelijke :r hekel aan.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

[typo gefixt]

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 16 januari 2001 11:49 schreef Onno het volgende:
Zeg, hoe zit dat? Welke kleuter-ad zit hier met de delete-knop te spelen? Ik heb hier tot twee keer toe een reactie geplaatst die tot twee keer toe is VERWIJDERD.

Dat is CENSUUR, en daar heb ik een ongelofelijke :r hekel aan.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

[typo gefixt]
Afbeeldingslocatie: http://www.interbizz.nl/~tom/zooi/onnoreac.gif

Eh ze staan er nog hoor :) enneh mij zul je geen reacties weg zien halen, tenzij het reacties zijn die in een serieuse topic staan, waar mensen alleen maar schelden en dus totaal geen nut hebben voor die topic.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
In de onderste screenshot stond er tussen PcDealer en Floris nog een.

• Onno
  • Niet online
Om die ging het niet.
Geplaatst door Onno - dinsdag 16 januari 2001 10:21
--------------------------------------------------------------------------------
Ach ja, adjes schijnen het niet nodig te vinden om in threads die aan hen gericht zijn te reageren.

Niets aan te doen.
Dat is nummer 1. Die is verwijderd. Toen heb ik 't opnieuw gepost.
Geplaatst door Onno - dinsdag 16 januari 2001 10:53
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, de adjes schijnen het niet nodig te vinden te reageren in threads die aan hen gericht zijn.

Niets aan te doen...
En dat was nummer 2. Ook verwijderd. :r :r :r

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Onno: Ik ben geloof ik even de weg kwijt, wat is er nu aan de hand met het verwijderen van een topic? En waarorm heb je daar zoveel kots-smileys voor nodig en... en... en...

Stort je hart uit zou ik zeggen ;)

[Edit] Te laat!

* Floor-is is onschuldig overigens

Bericht hierboven

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 16 januari 2001 11:57 schreef Onno het volgende:
Om die ging het niet.
[..]
Dat is nummer 1. Die is verwijderd. Toen heb ik 't opnieuw gepost.
[..]
En dat was nummer 2. Ook verwijderd. :r :r :r
Vaag, ik heb ze toch echt niet weggehaald...

Verwijderd

Mischien zijn er adjes die 's nachts in bed liggen? Oké, heel laat werd dit topic nog niet geplaatst maar misschien zat er gewoon toevallig een keertje niemand op internet.

Je kan niet verwachten dat mensen de hele dag beschikbaar zijn voor GoT.

Ik heb de reacties niet verwijderd trouwens (dat had niet moeten gebeuren), maar ik snap wel dat een adje gefrustreerd raakt van zo'n verschrikkelijk cynische opmerking.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik heb ze wel gezien trouwens (die reactie), of iets in die richting (dat we niet reageerden).

• Onno
  • Niet online
Mischien zijn er adjes die 's nachts in bed liggen?
Geplaatst door Onno - zondag 14 januari 2001 23:05
Geplaatst door PcDealer - maandag 15 januari 2001 23:42

Daar zit één volle dag tussen. Genoeg tijd om te reageren.
maar ik snap wel dat een adje gefrustreerd raakt van zo'n verschrikkelijk cynische opmerking.
Het is zeker niet de eerste keer dat geen enkele admin de moeite wenst te nemen te reageren. Dan kun je zulke opmerkingen verwachten. Als je daar niet tegen kunt -> leg je functie neer.

Maar zulke reacties verwijderen is absoluut onacceptabel.

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Ik dacht ook een post te missen, maar het viel me niet speciaal op, vage shit hier dus.
Het is zeker niet de eerste keer dat geen enkele admin de moeite wenst te nemen te reageren. Dan kun je zulke opmerkingen verwachten. Als je daar niet tegen kunt -> leg je functie neer.
Maar zulke reacties verwijderen is absoluut onacceptabel.
Daar ben ik het wel mee eens, maar als je niet weet wie het gedaan heeft is het ook lastig om deze persoon te "berispen". Neemt niet weg dat we wel eerder hadden kunnen reageren, daarop kan ik alleen sorry zeggen. (Voor mezelf dus, ik ben ook met andere dingen bezig en daarom duurt het wat mij betreft soms wat langer.)

Bericht hierboven

Verwijderd

Geplaatst door Onno - zondag 14 januari 2001 23:05
Geplaatst door PcDealer - maandag 15 januari 2001 23:42
Oh foutje, ik had niet gezien dat er een dag tussen zit. Mijn fout.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik had deze topic toen wel gezien, maar niet geopent. Dacht dat het een foutje van Topix was omdat er stond dat 'sommige' pagina's dat niet deden, had hem waarschijnlijk wel bekeken als er stond dat één topic niet werkte.

• Onno
  • Niet online
maar als je niet weet wie het gedaan heeft is het ook lastig om deze persoon te "berispen".
Daar zijn logs voor.

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Onno: Correct. Als je per sé wilt dat we die napluizen, zal dat misschien ook wel gebeuren (kan ik weinig over zeggen).

Tom: Hij was mij gewoon niet opgevallen, dat kan ook he? Als hij in SU had gestaan had ik hem zeker gezien, maar daar hoort hij niet thuis volgens mij.

Bericht hierboven

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 16 januari 2001 12:15 schreef Floris_Diemel het volgende:
Onno: Correct. Als je per sé wilt dat we die napluizen, zal dat misschien ook wel gebeuren (kan ik weinig over zeggen).
Geef mij maar ff een root accountje op die servers, zoek ik het wel ff uit >:)
Tom: Hij was mij gewoon niet opgevallen, dat kan ook he?
yep :)

Verwijderd

Floris: Nou, als je had gezien hoeveel puke-smileys die Juan achter elkaar had gezet zou je het met me eens zijn dat het een stoute user is.

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Mark: U heeft een punt.

Bericht hierboven

• Onno
  • Niet online
Nou, als je had gezien hoeveel puke-smileys die Juan achter elkaar had gezet zou je het met me eens zijn dat het een stoute user is.
Zal best, maar daar ging deze thread niet over. Het ging over een bug in Topix waardoor die thread niet te bekijken was. En dat schijnt in dit forum te horen.
Als je per sé wilt dat we die napluizen, zal dat misschien ook wel gebeuren
Het lijkt mij dat je dit als forumleiding toch sowieso uitzoekt... of beschouw je het als normaal gedrag van een van je adjes dat die zomaar reacties verwijdert?

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Euh ik ben dit soort dingen nog niet tegengekomen, dus ik wist ook niet zo goed hoe ik hierop moest reageren. Je hebt echter wel gelijk, we zullen het trachten uit te zoeken.

Bericht hierboven

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Ik heb om dit uit te zoeken, een postID nodig, het ID dus van de posts die verwijderd zijn. Heb je die per ongeluk?

Bericht hierboven

• Onno
  • Niet online
Ik denk dat de eerste 1157260 en de tweede 1157481 was.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 16 januari 2001 14:59 schreef Onno het volgende:
Ik denk dat de eerste 1157260 en de tweede 1157481 was.
zomaar een gok zeker? :P

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Arjen gaat vanavond de logs doorspitten.

Bericht hierboven

• Onno
  • Niet online
zomaar een gok zeker? :P
Laten we het op een educated guess houden. ;)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb net de thread geopend en ik zag een post staan met heel veel :r. Ik heb toen gepost en weg was irri opst :?

Pagina: 1