Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Check anders ff de front page search..
Hier info over de Pentium D 820 dual core
Waar wil je hem voor gebruiken?
Je post mag wel iets uitgebreider... wat had je in gedachte?
Volgens mij leggen de Pentiums het af tegen de AMD dual core procjes tijdens gamen, dus dan zou ik voor een AMD gaan.... maar met zo weinig info is er niets over te zeggen.
Hier info over de Pentium D 820 dual core
Waar wil je hem voor gebruiken?
Je post mag wel iets uitgebreider... wat had je in gedachte?
Volgens mij leggen de Pentiums het af tegen de AMD dual core procjes tijdens gamen, dus dan zou ik voor een AMD gaan.... maar met zo weinig info is er niets over te zeggen.
[ Voor 34% gewijzigd door Liam op 17-08-2005 13:37 ]
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
ok, je hebt gelijk.
ik ga straks studeren en dan heb ik een nieuwe computer nodig. waarschijnlijk verkies ik toch een desktop over een laptop bij nader inzien en nu zoek ik wat rond. toen kwam ik een hp pavillion pc tegen bij dixons.nl van 1300 euro ofzo met zo'n processor en ik had er nog nooit van gehoord. ik heb een pc nodig met 256 mb video geheugen en goede nvidia kaart (quadro?) ivb met ontwerpprogramma maya. daarnaast een hoge resolutie beeldscherm en minstens 1024 intern. Grote harde schijf en goede processor wil ik natuurlijk ook graag, vandaar mijn vraag.
ik ga straks studeren en dan heb ik een nieuwe computer nodig. waarschijnlijk verkies ik toch een desktop over een laptop bij nader inzien en nu zoek ik wat rond. toen kwam ik een hp pavillion pc tegen bij dixons.nl van 1300 euro ofzo met zo'n processor en ik had er nog nooit van gehoord. ik heb een pc nodig met 256 mb video geheugen en goede nvidia kaart (quadro?) ivb met ontwerpprogramma maya. daarnaast een hoge resolutie beeldscherm en minstens 1024 intern. Grote harde schijf en goede processor wil ik natuurlijk ook graag, vandaar mijn vraag.
zo'n dual core cpu heeft alleen echt nut als je ook multi-threaded programma's draait. zoek dus even uit of maya daar ondersteuning voor heeft. zo ja, dan is het imo wel waard om een pentium d 820 aan te schaffen.
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Ik denk dat je een stuk goedkoper uit bent om gewoon zelf een systeem te bouwen, dan weet je zeker dat het aan je eisen voldoet en je niet aan een OEM geval vastzit.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:45:
ok, je hebt gelijk.
je cpu is dan prima, maar ik vraag me af of je echt een quadro nodig hebt? De eisen zijn een openGL accelarated videokaart, en dat is vrijwel alles dat je tegenwoordig kunt vinden.
PMG FAQ » Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen? 
Aangezien er op geen enkele manier uit je topicstart af te leiden is wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uiteengezet danwel voorlopig geconcludeerd met betrekking tot de vraag, gaat dit topic dicht. Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]Registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig te doornemen. Met name het forumgedrag gedeelte is in jouw geval zeer van belang. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Aangezien er op geen enkele manier uit je topicstart af te leiden is wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uiteengezet danwel voorlopig geconcludeerd met betrekking tot de vraag, gaat dit topic dicht. Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]Registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig te doornemen. Met name het forumgedrag gedeelte is in jouw geval zeer van belang. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()