Ik heb sygate 4.0 geinstalleerd, 1pc als server, 2e als client, win98 (niet SE), netwerk is verder in orde. Maar ik heb het volgende probleem: als ik beide pc's opstart, kan ik de client verbinding laten maken (door sygate) maar vervolgens kom er geen data 'doorheen'. als ik in sygate iets ingrijpends verander waardoor het prog. overnieuw moet opstarten doet alles het meteen zonder gelul. Hoe kan ik dit oplossen?
Verwijderd
Ik heb sygate niet op de client geinstalleerd. Zet de dhcp server aan en je hebt geen problemen.
Dat zou ik ook proberen als ik jou was.
Dat zou ik ook proberen als ik jou was.
het probleem zit dus niet in de client maar in de server. ik heb die client instelling nodig omdat je daarmee kan zien of je verbinding hebt enzo.
iig bedankt!
iig bedankt!
Verwijderd
ik had ook iets vaags met wingate, op een van mijn putters wilde het gewoon niet lukken ( installeren lukt, maar geen data, wel file/spinter sharing over tcp/ip) uit pure wanhoop alle instellingen zitten veranderen waaronder ook "automatisch ip-adres" ipv zelf een vast ip-adres. en toen deed hij het perfect. zou ik eens proberen als ik jouw was.
Gewoon geen Sygate client draaien, ik heb hier ook alleen de server met DHCP draaien. 2 clients hebben totaal geen config nodig, werkt echt perfect!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Probeer anders eens Sygate v3.0, die is minder garfisch, maar wel makkelijker in de omgang...:)
Ook
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
idd, ik heb er totaal geen problemen mee.Op maandag 15 januari 2001 00:58 schreef IamNovirus het volgende:
Sygate 4.0 werkt hartstikke goed wat mij betreft....
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
nou, ik ben ff de newsgroups langs gegaan en er hebben VEEL mensen ook dit probleem, bovendien wordt er geen oplossing aangedragen. iemand hier misschien een id?
Niet toevallig nog Winroute draaien ofzo??? Dat zorgde bij mij voor grote problemen (onder win2k)
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Verwijderd
Winroute en Sygate kun je niet samen draaien. Winroute doet ook aan internet sharen. Winroute is een software matige router, dus sygate is dan overbodig.
BTW: versie 4.0 heeft een bug schijnt dat virussen erg makkelijk binnen komen!!
Het is dus of - of. En naast sygate ff zonealarm gebruiken ofzo.
BTW: versie 4.0 heeft een bug schijnt dat virussen erg makkelijk binnen komen!!
Het is dus of - of. En naast sygate ff zonealarm gebruiken ofzo.
ik denk dat ik winroute maar eens ga proberen.
Trouwens ik had zonealarm draaien maar dat zuigt echt bigtime, ik werd ineens totaal onzichtbaar op het netwerk en meer van die shit. en nee, ik had NIET die stealth mode aan staan.
Trouwens ik had zonealarm draaien maar dat zuigt echt bigtime, ik werd ineens totaal onzichtbaar op het netwerk en meer van die shit. en nee, ik had NIET die stealth mode aan staan.
winroute krijg ik niet aan het werk, moet inloggen als admin ofzo en verder dan dat kom ik niet. Avirt Gateway Suite, werkt ook niet. Blijft zeggen dat ie in demo mode zit?!? wie heeft een oplossing voor dit probleem of een advies?
Pagina: 1