Toon posts:

[MMORPG]City of Villains

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/n3xus/Coh/COV_logo.jpg

Iedereen heeft de heroes al wel ens gezien; Superman, Batman, Spiderman. Maar stiekem dacht je toch om ens een door en door slecht karakter te maken zoals ; Joker, Pingiun, mafiosi en andrere scum.
Met de komst van CoV kan je eindelijk je kunsten als slechterik laten zien.
City of Heroes en City of villians zijn beiden MMORPG's
Als je reeds bekend bent met ncoft en City of Heroes dan zal het waarschijnlijk niks nieuws voor je zijn.

De release van City of Villians staat aan de voordeur en staat te popelen om binnen te komen
De game is gewoonweg geniaal, een spetterende combinatie van pve missions, karakter creation en zoveel meer.
Met de komst van CoH hadden we er al een topgame bij, maar met deze release kunnen we ons ens goed laten gaan op pvp gebied.

Vooral de karakter creation kon velen van ons bekoren, die behoord tot de beste aller tijden.

Ik heb getracht zoveel mogelijk info bijeen te schrapen, zo heb je een beeld van wat je kan verwachten. en de verwachtingen zijn niet min :)

zin om een filmpje te zien ?

What is City of Villains ?

City of Villains™ is the standalone sequel to the critically acclaimed MMORPG City of Heroes®.
Using a staggering assortment of new powers, abilities, and customisation options, players will experience sinister game play from the other side of the mask.
With diabolical craft and guile, players forge new super-powered villain characters in an attempt to dominate the world. Heroes and authorities of Paragon City will do all in their power to thwart these evil plans of destruction. It will take a supreme effort for true domination.

What are some of the key features in City of Villains?

Become an infamous Villain: Players can advance from low level thugs to eventually fulfill their destiny as legendary arch-criminals.
Design and build infinitely customisable fortresses of evil: Players repel intruders with vicious weaponry and diabolical defenses.
Heroes and Villains collide: Now players can choose to take on the most challenging rivals of all time… each other!
Huge variety of villain missions: including heists, kidnappings, infiltrations, and more!
Incredible villain variety: including new archetypes, powers, villain costumes, and the deadly new villain group Arachnos!

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/n3xus/Coh/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/n3xus/Coh/11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/n3xus/Coh/26.jpg

When will the game be released?
Within the year.

Will City of Villains be released in Europe at the same time as the US?
That is our intention, yes.

How much will City of Villains cost?
Pricing will be announced later this year.

Is City of Villains just an expansion to City of Heroes?
City of Villains is a stand-alone title, not an expansion. It may be played without City of Heroes, but there are clear advantages to owning and playing both. If a player only has City of Villains, they may only play a villain, not a hero. Also, if players want to build a base for their Hero characters and take part in PvP adventures (outside of the Arenas) they’ll need to get City of Villains.

Will there be lairs and bases in City of Villains?
Yes, in City of Villains all villain characters will be able to create custom designed lairs and bases with an extremely high amount of detail, rivaling that of the character creation for which City of Heroes is well known. The base-building feature from City of Villains will also carry over to City of Heroes members who have active COH subscriptions, enabling them to also construct hero bases.

Will you continue to provide updates for both City of Villains and City of Heroes?
Absolutely. Both City of Heroes and City of Villains will continue to be updated.

Does City of Villains require players to participate in player vs player combat (PvP)?
No. While there will be PVP-specific features and events, normal player vs environment (or PvE) content will be abundantly available.
Both games will have PvP and PvE elements. Players will never be required to play in PvP battles – they are by player permission only.

How will City of Heroes and City of Villains interface with one another?
City of Heroes and City of Villains will share the same universe. A majority of the new features and zones introduced in City of Villains will be available to City of Villains customers only. Also, many of the existing (and yet to be released) features and zones within City of Heroes will remain exclusive to City of Heroes customers.
There will also be ‘overlapping’ zones in which heroes and villains will interact with each other.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/n3xus/Coh/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/n3xus/Coh/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/n3xus/Coh/9.jpg

When will City of Villains go into beta?
City of Villains is targeted to begin its closed beta phase (invite only) sometime within July/August. Please note that this date is subject to change. We will bring you more specific dates just as soon as they’re finalized.

What will be included in the City of Villains Collector's Edition box?
We will be announcing these details in August with the official kick-off of the City of Villains pre-order.

Will there be a version of City of Villains released on DVD?
We will be announcing these details in August with the official kick-off of the City of Villains pre-order.

Will there be ‘Issues’ for City of Villains?
Yes, of course. We will continue to release content updates for both City of Heroes and City of Villains.

Will there be Task Forces and Trials in City of Villains?
Yes indeed! Villainous Task Forces will be called Strike Forces. There will be Strike Force missions spread out among the middle-to-high levels of City of Villains. There will also be Trials, and some examples of rewards will be Items of Power, respecs and badges.

Can villains have minions?
Yes! The Mastermind archetype will enable players to have minions, or ‘henchmen’, as they will be called in City of Villains. Stay tuned for more in-depth information.

What types of villains can I create?
There are five new archetypes in City of Villains:
* Dominator
* Destroyer
* Brute
* Stalker
* Mastermind

In addition to these new archetypes, the character creator will allow a nearly limitless set of customization options.

What unique aspects can we look forward to seeing in the City of Villains character creator?
The character creator in City of Villains will offer tons of new customizable costume options. Players will be able to create characters using monstrous features such as horns, hooves, new villain capes, and much more. Plus, the new bump map graphics technology will make metallic and other costume components react dynamically with lighting in the environments.

What are some of the items I’ll be able to have in my lair or base?
Players will be able to create their bases from the ground up. They can place walls, raise and lower ceilings and floors, build hospital rooms, transporters, and much more. Textures, colors, and lighting can all be customized, and players can use tons of decorative items in their bases as well. Players can protect their creations by placing turrets, gas traps, and other defense mechanisms. All of these result in nearly limitless options

Een paar FAQ vraagjes die ik zelf toe wilde voegen....

Zijn er items te verzamelen zoals dit in andere games het geval is (o.a. WoW, Lineage) ?
Neen, in CoH en CoV gaat het erom je powers op de juiste wijze te combineren en ordenen zodat je de perfectie benaderd van een Superhero err Supervillian.

Verdien je geld en andere rijdommen ?
Je verdiend idd geld, geld dat je gebruikt om enhancements te kopen voor je powerslots.
Ook krijg je enhancements en respites als drops.

Zorgen items en/of kledij ervoor dat je sterker word ?
Neen je krachten staan helemaal los van de kledij die je draagt. De krachten die je bezit zijn gelijk aan een ieder karakter die dezelfde krachten als basic heeft opgesteld.

Hoe verschil ik dan van anderen ?
Er zijn altijd meer powers dan je kan levelen. De kunst bestaat erin de juiste combinaties te verkrijgen zodat jouw karakter net beter is dan die andere. Het verschilt tussen regular karakters en ownage karakters.

De meest recente informatie die ik heb omtrend release datum, is 11 september voor de US versie, voor de EU versie zou dit in dezelfe marge moeten liggen. Check regelmatig de links bovenaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm...Laat me raden? een mmorpg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie startpost, maar maak asjeblieft binnen nu en een half uur echte thumbnails van je screenshots. Dit is namelijk vrij irritant bij het laden van de pagina en het kan de layout verneuken.

[edit]
Typo fixed :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:35

Bosmonster

*zucht*

typo in je titel ook..

villians -> villains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terr ik heb het hier al uitgebreid over gehad met operator Dave, kheb de kennis en de progs niet om dit even te gaan doen. Ik heb mijn best gedaan een leuke thread te starten.
Wat de titel betrefd deze kan ik niet aanpassen, moet door operator gebeuren.

Kunnen we het eindelijk over de game hebben, of krijg ik alleen maar reacties hoe de layout en andere shit is ?
Krijg hier anders mooi en bult van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
City of Villains is dus een stand-alone game, maar als je City of Heroes al hebt, werkt het dus als een soort uitbreiding? Als je alle 2 de games hebt, moet je dan per maand ook voor beide games betalen?

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
neen, dit is nader nog niet bepaald maar het is een standalone en het pvp gedeelde word dus samen gevoegd, de prijs per maand zou met 1 tot 5 euro vermeerderd worden om de twee games samen te kunnen spelen.
Kijk ook ens op de links, meer info vind je daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
kickje :)

ik zag reclame voor een trailer, dus bij deze:

http://www.cityofvillains.com/gallery/theater.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-10 14:45
Op dit moment de game aan het downloaden. De stress-test wel te verstaan.

Ik ben benieuwd, ben een fan van WoW en heb bijna elke beta-MMORG getest. Ik vind tot nu toe geen enkel spel in de buurt komen van Wow, misschien deze keer?

Vandaag begint de stress-test dus, wanneer je een key hebt kun je de game downloaden. Het is een mooie brok van 2500 mb, dus dat zal nog even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de Beta dagje zitten spelen en beetje zitten knoeien met de nieuwe outfits....
Ik moet zeggen dat t een beetje tegenvalt, er is aan de gameplay zeer weinig veranderd en ook zijn de omgevingen qua graphics niet vernieuwend, maar daar is t ook een sequel voor natuurlijk.
Wel een voordeel is dat de maandlasten voor mensen die City of Heroes al actief hebben niet stijgen, het is in feite dus gratis voor hen :)
Moet nog wel meer spelen om echt een oordeel te kunnen geven maar de servers zijn momenteel down, en niemand kan inloggen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:11

Zerora

Ik Henk 'm!

Toen ik anderhalf jaar terug een preview las van City of heroes leek me dat opzich wel een leuk spel. Maar nu ik dit zie, vind ik dit alleem maar leuker. Ook erg leuk dat de wereld van CoH gekoppeld is CoV :D

Helaas ben ik al maandelijks geld kwijt aan een andere mmorpg dus dit spel zit er voorlopig niet in voor mij.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 19:14

dommerick

is domm

lijkt me wel een vette game, en ziet er grafisch ook vet uit, als ik nou wat meer tijd had zou ik t wel overwegen
Zerora schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:35:
Helaas ben ik al maandelijks geld kwijt aan een andere mmorpg dus dit spel zit er voorlopig niet in voor mij.
got the same problem :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook mijn CoH account maar weer gereactiveerd en CoV besteld. Jammer alleen dat vandaag alles plat ligt en ik niet in kan loggen.
Op welke server gaan de Nederlanders CoV spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
ff serieus. Ik heb problemen gehad met City Of Heroes. En nu precies het zelfde verhaal met COV. Ik kom niet verder dan de updater. Alle firewalls uitgeschakeld (router, software (internet security)) waar kan het nu aan liggen?

Iemand enig idee? Is er soms een patch die je online kan downloaden? (mirror)

Ik stel het zeer op prijs als iemand mij uit deze sjit kan helpen |:(

[ Voor 11% gewijzigd door whiteclear op 01-11-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De doos van dit spel in mijn handen gehad gisteren bij Free Record Shop, het is 2 dvd's :o

[ Voor 5% gewijzigd door W00fer op 01-11-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Het is 1 DVD. Ik dacht ook dat het er 2 waren omdat er plaats is voor 2 DVD's

kan trouwens iemand mij nog helpen met mijn post 2 stappen hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ow waarom is het doosje dan zo dik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Je krijgt er nogal veel activatie sjit bij. boekje is ook niet bepaald dun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt belachelijk dit.

Heb ik dit spel vandaag gekocht, kan ik m niet eens normaal spelen omdat hij niet wil opstarten. Tech Support zuigt gewoon; er wordt helemaal niets technisch in opgelost, alleen maar over problemen bij het aanmaken van de account. Als je dan een email stuurt, ligt het niet aan het spel maar aan jouw computer (en dan voornamelijk videokaart drivers).

Na wat zoeken op het community forum (wat overigens ook zwaar k*t is, aangezien alle threads door elkaar staan en je vaak 100 keer dezelfde thread ziet staan) kwam ik erachter dat je na het opnieuw installeren wel kon spelen (tenminste, bij sommigen werkte dit).
Ik opnieuw installeren, updaten, enz. en eindelijk (na anderhalf uur gekloot) doet ie t!

Maar toen ik m ff afsloot en het spel vervolgens na 5 minuten weer op wilde starten; weer hetzelfde gezeik!

Dus met andere woorden; Iedere keer als ik zin heb om dit spel te spelen, moet ik 'm verwijderen, opnieuw installeren, updaten, en pas dan kan ik eindelijk spelen. :(

Hopelijk verbeterd dit snel, want ik ga echt geen €13,-/maand betalen voor dit gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Ik kan niet eens spelen omdat ik niet verder komt dan de update. Tech support nergens te vinden...na email te hebben gestuurd blijven ze maar zeuren dat ik me firewalls moet uitzetten...en ja, die staan uit!

Ik kan hier geen raad mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beta serial ontvangen, maar het downloaden via de updater gaat zo traaag 1kb/s ofzo? :S en soms dl'ed ie helemaal niet.. :'(

Is er niet een direct dl dat je het gehele spel in 1 klap kan dlen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:52:
Ik heb een beta serial ontvangen, maar het downloaden via de updater gaat zo traaag 1kb/s ofzo? :S en soms dl'ed ie helemaal niet.. :'(

Is er niet een direct dl dat je het gehele spel in 1 klap kan dlen? O-)
Dat vraag ik ook al een paar keer. (zie een aantal post hierboven)
Het is zeer irritant. Ik kan niet begrijpen dat een spel die gewoon overal te koop is niet een fatsoenlijke tech support heeft. En dan heb ik het er niet eens over dat je per maand nog eens een bepaald bedrag moet betalen ook.

Nee..dit houd voor mij echt op...Ik wil mijn geld terug!!! |:(

Of uiteraard een oplossing :?

[ Voor 6% gewijzigd door whiteclear op 03-11-2005 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het eindelijk spelen, bleken al mijn problemen veroorzaakt te worden door het programma Xfire... :(
Als ik het programma heb draaien als ik wil gaan spelen, doet ie het niet. Wanneer ik het programma echter afsluit, werkt het perfect. Alleen jammer dat het toch niet zo cool is als ik dacht... :'(

/EDIT: Als iemand toevallig de DVD (incl. boekjes, doosje enz.) van me wil overkopen ZONDER CD-KEY, stuur dan een mail naar supercharged1@gmx.net. Misschien handig voor de mensen die 'm steeds moeten downloaden...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 23:39 ]

• Zephyrex
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
whiteclear schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:34:
[...]

Dat vraag ik ook al een paar keer. (zie een aantal post hierboven)
Het is zeer irritant. Ik kan niet begrijpen dat een spel die gewoon overal te koop is niet een fatsoenlijke tech support heeft. En dan heb ik het er niet eens over dat je per maand nog eens een bepaald bedrag moet betalen ook.

Nee..dit houd voor mij echt op...Ik wil mijn geld terug!!! |:(

Of uiteraard een oplossing :?
Precies hetzelfde probleem hier, toevallig ook Chello?

Ik heb contact gehad met CoV support en na wat info uitgewisseld te hebben zeggen zei dat mijn ISP bepaalde ports limiteerd of tegenhoud, en dat daarom de verbinding zo traag is, en eerlijk gezegd geloof ik dat ook.

Eerst gemailed met Chello, natuurlijk verwijzen ze me naar de helpdesk voor .10 eurocent/minuut!
Inmiddels 3x per telefoon contact gehad en niks verder gekomen. Ze zeggen er simpel niks aan te kunnen doen en geven CoV de schuld ( na mijn router, andere programma's, firewalls, antivirus, p2p software die ik niet gebruik de schuld geprobeert te geven)

Iemand anders misschien iets opgestoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zijn er hier nog mensen die de betaalde versie spelen? Zo ja, is het een beetje druk op de servers want ik zit er namelijk over te denken om de game te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
Zephyrex schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:11:
[...]

Precies hetzelfde probleem hier, toevallig ook Chello?

Ik heb contact gehad met CoV support en na wat info uitgewisseld te hebben zeggen zei dat mijn ISP bepaalde ports limiteerd of tegenhoud, en dat daarom de verbinding zo traag is, en eerlijk gezegd geloof ik dat ook.

Eerst gemailed met Chello, natuurlijk verwijzen ze me naar de helpdesk voor .10 eurocent/minuut!
Inmiddels 3x per telefoon contact gehad en niks verder gekomen. Ze zeggen er simpel niks aan te kunnen doen en geven CoV de schuld ( na mijn router, andere programma's, firewalls, antivirus, p2p software die ik niet gebruik de schuld geprobeert te geven)

Iemand anders misschien iets opgestoken?
Damn er is op got jammer genoeg weinig te vinden over deze game...

Maar heeft iemand idt probleem nog meer?
en zijn de servers een beetje druk bevolkt?
(ik zit hier nameljk ook met UPC ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel met de kerst gekregen en ik moet zeggen dat het me niets tegenvalt. Ben zelf een actief WoW speler en ik heb dus hoge verwachtingen van een dergelijk spel.

Het zit allemaal erg goed in elkaar en het is vooral met missies erg overzichtelijk. Hoe het communicatie verhaal in elkaar zit zal ik nog moeten doorgronden, maar op veel gebieden ben ik erg tevreden over het spel.

Mijn bevindingen zal ik snel een keer posten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Gek dat deze therad nooit gebruikt wordt, als ik elders zoek wordt het toch echt flink gespeeld, en het is een goed spel...
Ik snap ook niet waar de problemen vandaan komen aangezien ik nooit ook maar 1 heb gehad... (met dit spel dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Even ter informatie, het Chello probleem is als het goed is opgelost.

Ik had er ook last van (2kbyte/sec downloaden) maar nu ik het nog eens probeer een paar maanden later, werkt het als een trein. Iedereen die het dus alsnog eens wilt proberen, gaat uw gang! Je hoeft niet eerst te betalen voordat je de patches kunt downloaden dus, proberen maar zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardloper topic dit.

ik meen me te herinneren dat zo'n webcomic schrijver dit een tof spel vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Ik ben nu lvl 9 ofzo en het is echt een leuk spel opzich. Met een team verschillende missions doen die stuk voor stuk moeilijker of makkelijker gemaakt kunnen worden, is gewoon geweldig! Daarnaast is de community erg behulpzaam naar mijn idee en valt er in het spel zelf genoeg te doen...

Ik zou het iedereen, die eens wat anders wilt of die eens een ander soort MMORPG ervaring wilt hebben, kunnen aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik heb indertijd eens een trial van 2 weken (24uur/14dagen) gespeeld van City of Heroes. Probleem was alleen dat er nergens in nederland in een normale winkel een timecard te kopen was...

Is er voor city of villains ook een trial eigenlijk ? Ik weet dat NCSoft ook trials uitgeeft voor Guildwars maar of dat hier het geval is ?

Is het trouwens ook zo dat als je nu een pakketje CoV koopt dat je dan ook CoH kan spelen ?
maw CoV en CoH ? Of moet je daar 2 aparte packs kopen en 2 aparte timecards ?

hellup ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Je hebt een pakket met beide spellen er in. Ik heb echter vorige zomer alleen de Villains versie gekocht, daar kan je alleen Villain mee zijn. De timecards gelden wel voor beide spellen, dus betaal je 12/13 euro per maand om villains en heroes te spelen.

Van de trial weet ik niet veel af, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Als je een trial wil moet je http://eu.cityofheroes.com/ in de gaten houden, die geven trials weg als promo gedurende korte periodes.

je kan de COH/COV combi kopen voor ongeeveer 10 pond via play.com veruit de goedkoopste die ik gevonden heb.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig iemand hier die een 14 day trial key over heb voor City of Villains?

mail me dan alsjeblieft naar d.thalen@gmail.com

Ik zou dit spel graag ff proberen voor ik besluit om hem te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:50

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:48:
Is er toevallig iemand hier die een 14 day trial key over heb voor City of Villains?

mail me dan alsjeblieft naar d.thalen@gmail.com

Ik zou dit spel graag ff proberen voor ik besluit om hem te kopen
http://www.fileplanet.com...ains/trial/cov_login.aspx

EDIT: Crap, Trial closed zie ik nu :(

[ Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 13-03-2007 21:59 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 08:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

*bumpje*

Ze hebben weer een promo actie, je kan tot 4 mensen per account een 10 dagen trial geven, deze keer voor CoH én CoV.
http://www.uk.cityofheroes.com/refer_a_friend/

Wordt je daarna subscriber, krijgt de persoon die je invited had 30 dagen gratis gametime. Beide games liggen voor kleine 20 euro per stuk in de schappen (als je die 2 combined betaal je maar 1x maandbedrag maar kan beide spelen). Timecards kan je btw kopen bij oa Bol.com.

Wie een invite wil, stuur een DM :) (heb meerdere accounts :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:20
SinergyX schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:20:
*bumpje*

Ze hebben weer een promo actie, je kan tot 4 mensen per account een 10 dagen trial geven, deze keer voor CoH én CoV.
http://www.uk.cityofheroes.com/refer_a_friend/

Wordt je daarna subscriber, krijgt de persoon die je invited had 30 dagen gratis gametime. Beide games liggen voor kleine 20 euro per stuk in de schappen (als je die 2 combined betaal je maar 1x maandbedrag maar kan beide spelen). Timecards kan je btw kopen bij oa Bol.com.

Wie een invite wil, stuur een DM :) (heb meerdere accounts :P)
Zou dit spel ook wel eens willen proberen eigenlijk :) (Geitenblauw.Quicknet.nl) .=@

Toch altijd wel eens een hero willen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-10 16:32
als we dan toch gaan sinterklazen...

ik heb nog een ongebruikte key liggen + cd's + een gebruikte key + 1 maand speeltijd (op die ongebruikte key)...

gratis af te halen in omgeving eindhoven.. is voor COV..

msg me maar via got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-10 15:01
Loona35 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:02:
als we dan toch gaan sinterklazen...

ik heb nog een ongebruikte key liggen + cd's + een gebruikte key + 1 maand speeltijd (op die ongebruikte key)...

gratis af te halen in omgeving eindhoven.. is voor COV..

msg me maar via got
je hebt een berichtje

Maar lijkt me wel een grappig spel. De reakties hier vallen niet geheel tegen. Dus who knows if i like it :)

[ Voor 13% gewijzigd door WoKo op 12-04-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 13:21

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Heb van het weekend de trial gedownload (14 dagen) en 't is wel een leuk spel!

Vooral de character builder is briljant. Er is geen enkel MMORPG die ook maar in de buurt komt van de vrijheid die je hebt. Je kunt werkelijk elke superhero maken die je maar in gedachten hebt. Per kledingstuk heb je tientallen varianten en honderden kleurcombinaties.

In het spel zelf moet ik de eerste kloon nog tegenkomen. Iedereen ziet er uniek uit. Kortom, voorlopig speel ik het nog wel even. Raar dat het niet echt popi is.

Schijnt dat het wel snel gaat vervelen overigens omdat het vrij eentonig is. Maar je kunt het heel casual spelen en iedereen is hulpvaardig.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spel zelf is best popi, maar niet in nederland ;) Europe server zit 99% engelse, ze hebben eigen franse en duitse server die ook redelijk bevolkt zijn. De US servers zijn de 'grote jongens'. Zit je op Europe server, Villians is daar niet bijzonder hoog bevolkt.

Later in het spel kom je nog veel meer 'outfits' tegen, wings, boots, complete outfits, event outfits etc. De recent toegevoegde Rikti War Zone heeft ook weer items die je kan unlocken en het laatste deel van het verhaal wordt compleet. Daarbij moet je dus in RWZ heroes & villians samenwerken, ipv tegen elkaar, wat een erg leuke toevoegen is.

Het is eigelijk net eentonig als andere MMO's, enige is dat je hier van missie naar missie gaat ipv nonstop XX aantal mobs te killen. En vanaf lvl10 zijn er al speciale group missies, kortste is net een uur, de langste tegen de 16 uur.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 13:21

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ah, kwam op Virtue (US server) toevallig wel een NLer tegen in mijn 'sewer newbie groep' :)

Wel lastig om een goeie build te verzinnen. Mijn hoogste level is nu pas 7, een blaster genaamd Captain Sonique. Beetje zitten focussen op Sonic attacks en Electricity.

Maar goed, eerst 14 daagjes trial en dan op een Europese server echt beginnen. Zijn die erg dun bevolkt of is het er ook best druk? Die US server was aardig bevolkt. tenminste zag overal lowlevels rondlopen. Zal wel komen omdat iedereen telkens opnieuw begint omdat het zo leuk is nieuwe mannetjes te verzinnen met nieuwe powers :)

Een echte endgame is er niet naar ik begreep. Tenminste, niet zoals het raiden in andere mmorpgs.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Endgame is behoorlijk aangepast inmiddels. Vroegah :P had je als 'community' event Hamidon. Dit werd gedaan met zo'n beetje elk mogelijke lvl 50, verdeeld in diverse fases, wat nog best wel eens fout ging. Binnenkort zou ook weer Base Raids komen, Cathedral of Pain (30 man coalition TF). En ze zijn aan het testen voor Server Transfers.

Inmiddels kan je lvl40-50 behoorlijk wat TaskForces doen (niet echt raid, maar grote series missies). Mijn oudste character is bijna 3 jaar oud, zelfs deze heeft nog niet alle badges. Helaas blijft de 40-50 wel nog een sleur, maar met paar goeie teams gaat het best snel.

EU is stuk dunner bevolkt, met name CoV is veel minder spelers. CoH heeft 500-600 spelers gelijktijd online in de avonden, je speelt ook meer met je SG/coalitions. Kan je je draai vinden in US zou ik daar blijven, of je wil wat kleiner spelen met mensen meer in jou tijdzone (voordeel van kleinere server -> je kan echt 'beroemd' worden, zo is mijn SG leader behoorlijk bekend in de EU servers). Recent zijn er wel veel meer op US gaan spelen (ik ook), de Rikti event is daar veel leuker te doen.

Ga dit spel btw niet spelen voor de PvP, deze is enorm uit balance, 2/3shot kills zijn heel normaal. Of je pakt de FotM (favorite of the month) en het is wel leuk :P

Er is ook een Hero Builder, Midnight's designer, 1 van de beste inmiddels, gemaakt door een EU speler :) (deze ondersteun ook de IO's, crafting, bonus etc).

En wat betreft nieuwe characters, even snel uit mn hoofd:
lvl50 Ice/nrg blaster
lvl50 Stone/SS tanker
lvl50 nrg/ice blaster
lvl43 AR/ice blaster
lvl39 fire/nrg tanker
lvl38 necro/trap mastermind
lvl37 inv/axe tanker
lvl36 katana/regen scrapper
lvl35 bots/poison mastermind
lvl29 emp/rad defender
en nog een berg onder de lvl30, deze allemaal op Defiant (EU) :P

Totaal heb ik 24 characters op EU, 16 op US.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2007 11:14 ]

Pagina: 1