radeon 9700pro problemen

Pagina: 1
Acties:

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 15:50

Shva

aka Jos_theboss

Topicstarter
hallow,

Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn radeon kaart, ik werd geplaagd met artifacts, grote groene strepen over mijn beeld die een beetje op dooie pixels lijken, maar niet alleen in games maar ook gewoon desktop, mijn games kregen soms ook opeens ENORME framerate drops...ik dus ff naar mijn videokaart kijken of alles nog wel goed zat, ik zag dus dat er een brandplekje op het voedingsstekkertje van de kaart zat...

ik nieuw stekkertje erop gezet, artifacts weg yay, maar performance suckte nog steeds, 3dmark05 score 370...normaal 2200...

word mijn vidkaart niet goed meer gevoed ofzow?

[ Voor 3% gewijzigd door Shva op 17-08-2005 13:15 ]

Verwijderd

Veel videokaarten clocken zichzelf terug als er iets mis is met de voeding, kijk is of je speeds wel goed staan. En anders ben ik bang dat ie idd kapot is.

Verwijderd

als er een brandplek op zit kan je er vanuit gaan dat er iets mis is, probeer hem in een andere pc en anders lijkt het me dat hij gewoon stuk is

de R300 core klokt niet automatisch terug bij te veel hitte

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

Topicstarter
hoe lang houd mijn videokaart het eigenlijk uit zonder dat de koeler aanstaat?

[ Voor 5% gewijzigd door Shva op 17-08-2005 20:09 ]

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Tot ie doodgaat B).

Hoe lang houdt een cpu het zonder oververhittingsbeveiliging uit wanneer de fan uitstaat?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

Topicstarter
dit bericht kreeg ik nu midden in een 3dmark test:

Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/8652/lol9xx.jpg

deel van het geheugen kaput? :(

[ Voor 14% gewijzigd door Shva op 23-08-2005 20:53 ]

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-07 08:58
Zoals al gezegt is, probeer je graka eens in een andere PC; als die het dan nog niet goed doet is hij gewoon kapot.
Pagina: 1