Ik heb een server en er kwam een brandgeurtje uit de voeding. Maar er is niks te zien. Is het nog verstandig om het nog te gebruiken? De pc ging gewoon door kon nog gewoon afsluiten. Dat heb ik maar gelijk gedaan want ik wou net naar bed gaan. Ik weet niet of het erg is als het nog langer aan gestaan had?
NOFI, maar dat lijkt me een overbodige vraag. Die voeding zou ik niet gebruiken als je componenten je lief zijn. Je kan wel kijken wat ie doet als je m aanzet zonder aangesloten te zijn op moederbord/componenten, moet je ff 2 draadjes verbinden, weet ff niet welke kleuren, maar das vrij makkelijk te vinden. Reken wel op kortsluiting...
groen en zwart op de atx stekkert....
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Voeding al eens uitgekuist? Zo niet, uitkuisen en dan nog eens proberen, draait dan waarschijnlijk als een zonnetje. Als ze al proper was, zou ik ze niet meer gebruiken dan...
Gewoon proberen, als het ding door gaat fikken merk je het vanzelf.
Ik hebh ier ook een voeding die begon te stinken nadat de fan uitgevallen was. Ding werkt nog prima en zeer stabiel. Gewoon een kwesite van goed opletten dat er niets mis gaat.
Ik hebh ier ook een voeding die begon te stinken nadat de fan uitgevallen was. Ding werkt nog prima en zeer stabiel. Gewoon een kwesite van goed opletten dat er niets mis gaat.
Wat is 'uitkuisen'?
Als de ventilator niet werkt, gewoon vervangen. In de meeste gevallen is het een 8cmx8cm fan. Had ik ook een keer gehad, stonk branderig omdat de ventilator het niet meer deed. Als het iets anders is.. nahjah, zou't niet weten en zou't waarschijnlijk niet gebruiken.
Als de ventilator niet werkt, gewoon vervangen. In de meeste gevallen is het een 8cmx8cm fan. Had ik ook een keer gehad, stonk branderig omdat de ventilator het niet meer deed. Als het iets anders is.. nahjah, zou't niet weten en zou't waarschijnlijk niet gebruiken.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
= belgisch voor schoonmaken 
verder eens met Terw_Dan, gewoon voorzichtig proberen.
verder eens met Terw_Dan, gewoon voorzichtig proberen.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Uitkuisen = de laag stof van 2 cm dik verwijderen zodat de voeding weer een beetje ademruimte krijgt. Als ik zie hoeveel stof er in sommige voedingen zit, verbaast het mij niets dat ze verbrand gaan rieken. Als de voeding echter volledig proper was, komt de verbrande geur van de onderdelen zelf, en zou ik er toch maar heel voorzichtig mee zijn.Trinsec schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:45:
Wat is 'uitkuisen'?
En proper = schoon, vrij van stof en vuil, voordat je dat ook gaat vragenVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:49:
[...]
Uitkuisen = de laag stof van 2 cm dik verwijderen zodat de voeding weer een beetje ademruimte krijgt. Als ik zie hoeveel stof er in sommige voedingen zit, verbaast het mij niets dat ze verbrand gaan rieken. Als de voeding echter volledig proper was, komt de verbrande geur van de onderdelen zelf, en zou ik er toch maar heel voorzichtig mee zijn.
offtopic: wat is het adres van je dc++ hub ook al weer, Terw_Dan?
[ Voor 9% gewijzigd door L.N. op 17-08-2005 11:55 ]
De verbrande geur kan ook gewoon stof zijn hoor, dat maak ik ook wel eens meeVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:49:
[...]
Uitkuisen = de laag stof van 2 cm dik verwijderen zodat de voeding weer een beetje ademruimte krijgt. Als ik zie hoeveel stof er in sommige voedingen zit, verbaast het mij niets dat ze verbrand gaan rieken. Als de voeding echter volledig proper was, komt de verbrande geur van de onderdelen zelf, en zou ik er toch maar heel voorzichtig mee zijn.
kijk op www.hamergek.nlLuukNouwen schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:53:
offtopic: wat is het adres van je dc++ hub ook al weer, Terw_Dan?
Pagina: 1