Ik ben nu voor het eerst bezig om een uitgebreide site te maken. Zelf kan ik niet programmeren dus ik zal een ovezicht moeten maken van de volledige opbouw van de site. Ik kom er echter niet uit hoe dit het beste kan.
Ik heb aan de volgende opties gedacht:
Uitschrijven
Ik heb de volledige site al uitgeschreven, maar dit geeft niet goed en overzichtelijk weer wat ik wil. Ik zoek iets meer schematisch
Organogram
Het werken met een organogram werkt op zich wel aardig, maar geeft me niet de vrijheid die ik wil zoals terugkoppelingen of meerdere sites naar één site linken
Stroomdiagram
Een stroomdiagram lijkt me opzich een goede oplossing, alleen heb ik geen idee waarin je dit makkelijk kan maken.
Iemand tips/ideeen?
Ik heb aan de volgende opties gedacht:
Uitschrijven
Ik heb de volledige site al uitgeschreven, maar dit geeft niet goed en overzichtelijk weer wat ik wil. Ik zoek iets meer schematisch
Organogram
Het werken met een organogram werkt op zich wel aardig, maar geeft me niet de vrijheid die ik wil zoals terugkoppelingen of meerdere sites naar één site linken
Stroomdiagram
Een stroomdiagram lijkt me opzich een goede oplossing, alleen heb ik geen idee waarin je dit makkelijk kan maken.
Iemand tips/ideeen?