Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Andere functie, wat moet ik er bij vragen?

Pagina: 1
Acties:

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 16:18
Beste medetweakers. Ik zal jullie eerst de huidige situatie even voorleggen:

Ik ben samen met een collega van mij de internet afdeling van een Automatiserings / Internet bedrijf. Hij deed normaal gesproken de gehele coordinatie van het geheel en hij deed de gesprekken met klanten, bracht de offertes uit en hield de boel in de gaten. Hij was tevens mijn manager.

Nu is deze beste man voor zichzelf begonnen en mijn baas is eigenlijk niet van plan om iemand anders voor hem in de plaats in te zetten, waardoor al zijn werkzaamheden op mijn bordje komen.

Ik ben dus nu ineens verantwoordelijk voor het gehele internet verhaal. Van het spreken met klanten tot het maken van offertes en daarop aansluitend het maken van de sites/webapplicaties.
Er is dus nogal wat werk voor mij bij gekomen en zeker niet te vergeten een hoop verantwoordelijkheid.

Op dit moment verdien ik € 1650,- bruto maar dat moet volgens mij toch wel wat meer worden aangezien er nogal wat taken/verantwoordelijkheid bij zijn gekomen voor mij.
Nu ben ik wat dat betreft echt een noob en ik heb zelf geen idee wat ik er bij kan vragen per maand.

Wat vinden jullie¿ Kan ik er zomaar € 200,- bij vragen of is dat nog te weinig of juist teveel¿

Alvast bedankt voor jullie reacties...

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het komt misschien wat lullig over, maar zo is het niet bedoeld. Kun je het wel in je eentje? Zeker aangezien klantencontact, offertes en dergelijke iets heel anders is dan het maken van applicaties. Niet eens zozeer wat betreft "niveau" maar het is ook een hele andere discipline. Daarbij komt dat je nooit in je eentje kan wat je eerst met zijn tweeën deed natuurlijk. Er zullen dus keuzes gemaakt moeten worden.

Wat verdiende je manager eigenlijk? Ik denk dat salaris en dat van jezelf heen moet, mits er taken afvallen natuurlijk.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:50
dus als ik het goed begrijp ga jij nu in je eentje het werk van 2FTE's vervullen ? Of welk werk gaat er dan vervallen ?
Het lijkt me niet meer dan billijk dat jou salaris aanzienlijk omhoog gaat gezien de hoeveelheid extra verantwoordelijkheid die je krijgt. Je baas heeft blijkbaar zoveel vertrouwen in je dat je het werk van je voormalig manager zonder al te veel problemen over kan nemen. Daarbij hoort m.i. een salaris wat enigszins in de buurt komt van je oud-manager.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:35

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Je zit in een gunstige onderhandelingspositie: Je bent namelijk in je eentje. Mocht je baas je niet tegemoet willen komen, dan kun je altijd overwegen weg te gaan. Dan heeft 'ie van 2 ineens 0 mensen op die afdeling -> stress!

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 16:18
Er komen inderdaad wat taken te vervallen maar het overgrote deel neem ik wel over... Ik weet ook zeker dat er geld bij moet maar wat is dus redelijk om te vragen? Ik heb echt geen enkel idee en helaas weet ik ook niet wat mijn manager verdiende...