Toon posts:

[Firefox] Vage foutmelding, bookmarks kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had derstraks (ong 23.00u) een vage melding van Firefox , ipv Pimpzilla was alles terug gwn en ik was al mijn bookmarks kwijt , ook kwam er een pop-up van windows met daarin de opdracht chekdisk te doen, ik doe checkdisk en nog niets :(
het heeft niets met profielen ofzo te maken.
ik ben echt de wanhoop nabij want we moetten voor de jaarmarkt bepaalde site's hebben waarvan ik de url's niet ken :( :( :(

alvast bedankt

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ga eens naar je profieldirectory en check daar of je een bestand genaamd bookmarks.bak hebt, hernoem die naar bookmarks.html en bekijk de inhoud. Je profieldirectory kun je vinden in 'C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\unieke_code\'

Verwijderd

Topicstarter
huh ??? ik zie onder mijn documenten helemaal geen application data :? |:(
als ik application data intik bij search ook helemaal niets , nada , rien :(

hebben jullie ook op je bootschijf een lege map genaamd 'partials' ?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 02:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 02:22:
huh ??? ik zie onder mijn documenten helemaal geen application data :? |:(
als ik application data intik bij search ook helemaal niets , nada , rien :(
Nee, niet Mijn documenten, je vertrekt vanaf de C-schijf en je gaat zo verder tot C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<code>.default
Application Data is wel een verborgen map, die moet je dus weergeven via Mapopties (tabblad Weergave).

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:01
Nee geen partials hiero.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Zoals je wel weet is het op GoT de bedoeling dat je zelf eerst even uitzoekt wat er allemaal aan de hand kan zijn. Lees daarover Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 23:37

flexje

got-father

Ik ben laatst ook "uit het niets" mijn bookmarks van FireFox kwijtgeraakt, alleen dan zonder een melding... Geloof mij, die vind je niet meer terug hoor :(

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
flexje schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:08:
Ik ben laatst ook "uit het niets" mijn bookmarks van FireFox kwijtgeraakt, alleen dan zonder een melding... Geloof mij, die vind je niet meer terug hoor :(
Daarom kun je voortaan ook maar beter een backup laten maken met een extensie als Bookmark Backup. Ook is het verstandig om zo nu en dan een backup van je complete profiel te maken.

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ook ik had hier de laatste tijd daar regelmatig last van, voorheen werkte alles naar behoren.
De afgelopen maand is het om de zoveel tijd allemaal net zoals het vlak na de eerste installatie is.
Ik heb hier zowel bij MOzilla suite als met FireFox, last van. Erg vreemd. Ik heb zelf zover ik weet niets aan de configuratie veranderd.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Verwijderd

Topicstarter
ik was ff mijn externe harde schijf aan het ordenen en wat vond ik ???
die bookmarks , :) , die had ik overgezet van mijn oude laptop (toshiba)
wel natuurlijk te laat voor die jaarmarkt , aah what tha *BLIEP* , laten doen , alleen een paar tapkranen te weinig :>

Verwijderd

uitvoeren: firefox.exe -p

kies je "oude" naam
Pagina: 1