Toon posts:

[MSN] Geen Afwezig na 5 minuten, na aanvinken optie.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb dus het probleem dat mijn msn messenger 7,5 mij niet afwezig meld na 5 minuten na het aanvinken van de optie: mij als aanwezig melden na ...5 minuten van afwezigheid. Dit had ik trouwens ook al bij msn 7.0. Dus aan de versie ligt het niet. ik heb gekeken bij mijn computerklok, de optie van synchroniseren met een atoomklok staat aan. Ik heb gezocht op google, helaas geen resultaten...

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

andere programma's geinstalleerd die misschien doen alsof ze muis/tobo actie geven?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:52

Outerspace

Admin General Chat
Kan het zo zijn dat je muis toevallig een beetje beweegt zodat het lijkt dat je niet meer 'afwezig' bent :?

offtopic:
en ja beta versies blijven onbetrouwbaar, maar in dit geval had je al gemerkt dat het dus niet aan de versie lag :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
outerspace schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:57:
Kan het zo zijn dat je muis toevallig een beetje beweegt zodat het lijkt dat je niet meer 'afwezig' bent :?

offtopic:
en ja beta versies blijven onbetrouwbaar, maar in dit geval had je al gemerkt dat het dus niet aan de versie lag :)
hmm zou het inderdaad aan kunnen liggen ja, mijn muis beweegt af en toe nog wel. Maar als ik hem dan even beweeg en helemaal stil leg, gebeurt er niets. Maar zal het even 5 minuten aankyken >:)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:52

Outerspace

Admin General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:59:
[...]

hmm zou het inderdaad aan kunnen liggen ja, mijn muis beweegt af en toe nog wel. Maar als ik hem dan even beweeg en helemaal stil leg, gebeurt er niets. Maar zal het even 5 minuten aankyken >:)
Draai gewoon even je muis om, zodat het balletje niet beweegt / optisch niet kan werken ;)

Wauw, een sig!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Messenger Plus! heeft een optie die je ook na x minuten op afwezig zet, volgens mij kan die conflicteren met de optie in MSN zelf. Heb je Plus! soms ook geïnstalleerd?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
nou 5 minuten gewacht en muis heeft niet bewogen...

Verwijderd

Topicstarter
Nu ook geprobeerd om muis op zen kop leggen, werkt ook niet. Geen MSGplus, welke software kunnen je muisopties gebruiken? zoals men hierboven verteld?

Verwijderd

Topicstarter
kan dit misschien toevallig aan cursor xp liggen?

edit: nee toch niet, verwijderd en gebeurt nog niets

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 12:04 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Messenger bespreken we in Software Algemeen, omdat het geen deel uit maakt van het besturingssysteem. Dat bespreken we namelijk in Windows Operating Systems :) Ik verplaats het topic even.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:08:
Messenger bespreken we in Software Algemeen, omdat het geen deel uit maakt van het besturingssysteem. Dat bespreken we namelijk in Windows Operating Systems :) Ik verplaats het topic even.
I'm sorry :o bedankt voor het verplaatsen, maar ik dacht toch echt dat ik onder die rubriek ook echt MSN zag staan?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:10:
[...]

I'm sorry :o bedankt voor het verplaatsen, maar ik dacht toch echt dat ik onder die rubriek ook echt MSN zag staan?
offtopic:
Klopt, het staat zo in de forumbeschrijving:
voor overige software zoals bijvoorbeeld MSN, WMP en IE is er Software Algemeen.
:P

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 17-08-2005 12:24 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gewoon altijd op afwezig zetten? :P scheelt een berg onnodige spamberichten :D

Anywayz, ik had dit eerst ook, dit bleek door Nokia Suite te komen (vermoed dat die nonstop zocht naar een phone oid). Deze uitgeschakeld en ik ging weer netjes afwezig. Nu alleen weer het probleem als ik naar een willekeurig window ga (IE/configscherm, alles behalve MSN zelf) ik steeds op bezet status ga. Ach ja.. het blijven beta's :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1