er zitten mij teveel fouten in de advertentie
Prozessortyp: AMD-64-Newcastle Prozessorgeschwindigkeit: 4 GHz
AMD 64 BIT Spezial 4000 (2600MHz) Newcastle ; 800MHz FSB; Hyper Trade
een AMD op 4ghz? nja de bedoeling is voor mij duidelijk maar niet voor iedereen
Hyper Trade

een a64 4000+ op 2600 mhz? ze zijn er alleen als 2400 mhz
een newcastle 4000+ ? nee die stoppen bij 3400+
Original 2400MHz, eingestellt auf 2600MHz
hier houdt het voor mij al op
edit: ik keek toch nog even verder

Netzteil
550 Watt 120mm Technik
Ein leises und leistungsstarkes Netzteil mit 550Watt aus dem Hause Power spricht für Qualität und Power
ja dat is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bekend merk... de 550 watt + het niet kennen van het merk deed mij denken aan een Q-tec rebrand
en raad eens ik had gelijk
soort van pricewatch 25 euro kost dat ding
nou pc kopen via ebay is opzich niks mis mee denk ik, maar ik denk dat je wordt opgezadeld met CRAP. Er zit een overgeklokte cpu in (dat pik ik alleen van bedrijven als alienware etc, die stoppen er tenminste nog fatsoenlijke koeling bij) op een luchtkoeler, een heel dikke grafische kaart en dat alles aangedreven door een voeding met de trekkracht van een trabant met 4 lekke banden in de modder

ik zou even iets verder kijken als ik jou was
en nu ik er nog eens over nadenk.. ik keek ook eens naar de prijs.. 1199 euro

voor dat geld kan er als je naar de prijs van de andere componenten kijkt nooit goed merkgeheugen in zitten, een merk vermelden ze dan ook niet. Aangezien de MP van een newcastle gelocked is (ja toch?) is de fsb(of net hoe dat heet op een k8 platform) overgeklokt (216 mhz) en het lijkt me dat er geen leuke geheugendivider hiervoor is dus dat je geheugen of op crappe timings draait, of onstabiel is
of beide
maar ja genoeg afgekraakt ik ga weer verder proggelen
[
Voor 66% gewijzigd door
DataGhost op 17-08-2005 01:02
]