Check CNN nu (00:00 uur). Is er een nieuwe worm actief? Het schijnt behoorlijk bedreigend te zijn. Wie weet meer info te vinden?
ik denk dat weinig mensen zo snel konden kijken..
ik zie alleen maar een paniekerige oude vent zeggen dat iedereen al hun pc's moet uitzetten
en och, laat het nou al op tweakers gestaan hebben:P
nieuws: Win2k Plug and Play-worm in aantocht
ik zie alleen maar een paniekerige oude vent zeggen dat iedereen al hun pc's moet uitzetten
en och, laat het nou al op tweakers gestaan hebben:P
nieuws: Win2k Plug and Play-worm in aantocht
[ Voor 34% gewijzigd door BasieP op 17-08-2005 00:14 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
ZOTOB?
Valt mee dus."Hundreds of infection reports were sighted in the United States and Germany," Tokyo-based Trend Micro said.
But computer security engineers at Microsoft said that the worm is only targeting Windows 2000 and not the other versions of Windows.
* DJSmiley viel dat ook al op..
beetje hypocriete paniek hoor, maar goed.... kwestie van je updates bijhouden, no problem
*schopt z'n colocated bak wel voor de zekerheid ff richting windowsupdate, ondanks dat firewall aardig dicht zit
beetje hypocriete paniek hoor, maar goed.... kwestie van je updates bijhouden, no problem
*schopt z'n colocated bak wel voor de zekerheid ff richting windowsupdate, ondanks dat firewall aardig dicht zit
[ Voor 33% gewijzigd door DJSmiley op 17-08-2005 00:12 ]
beetje firewall in de router weert dit ook mag ik hopen
...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Het gaat over dit artikel blijkbaar. Oftewel gaat het over Zotob, wat je ook in deze post en deze post op de F-Secure's Weblog en de Tweakers.net Frontpage al kon lezen. Een patch is blijkbaar al beschikbaar. Volgens Microsoft is alleen Windows 2000 kwetsbaar, mits je je XP gewoon goed update. 
Al met al; het is oud nieuws. Het is al gefixed, en het verhaal dat ze op CNN was nogal overdreven.
Al met al; het is oud nieuws. Het is al gefixed, en het verhaal dat ze op CNN was nogal overdreven.
Signature
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()