Princeton P17MS Key Lock

Pagina: 1
Acties:

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-08 20:52
Beste mede-twiekers:

Ik ben vandaag in het bezit gekomen van een Princeton P17MS TFT scherm. Op zich een prachtig scherm maar ik zit met het probleempje dat ik niet in het OSD kan komen. Het scherm geeft bij elke knop wat ik probeer een Key Lock melding. Ik heb allerlei toetsencombinaties geprobeerd en van alles ingedrukt gehouden maar ik kom niet in het OSD menu.

Een zoektocht hier op GoT bracht me bij soorgelijke problemen met Philips CRT schermen De oplossing hiervoor werkte niet om mijn Princeton.

Een zoektocht op Google kwam uit bij een Nederlandstalige handleiding van de monitor (heb geen papieren versie in mijn bezit) welke te vinden is op neodis.de

Ik moet in het OSD zijn om het beeld horizontaal en verticaal uit te kunnen lijnen en om de brightness omlaag te krijgen. Het 1e heb ik tijdelijk opgelost met Powerstrip maar de brightness staat zo hoog dat zelfs powerstrip hier niets tegen in kan brengen.

Voor de duidelijkheid: Ik heb geen garantie op de monitor, ik heb het scherm op mijn werk gekregen, powerknop was kapot en dit viel dus om de een of andere reden niet binnen de Princeton garantie dus heb ik het zelf maar gerepareerd met als gevolg dat de seal niet meer geldig is. Ook heb ik dus geen boekjes en geen factuur bij het scherm.

Wie weet er een oplossing zodat ik in ieder geval weer het scherm in kan stellen, of dat nu via de pc, via het OSD of hardwarematig gaat, als ik de brightness maar omlaag krijg.

edit:
Mijn videokaart betreft een Asus Geforce 6800LE (overgeklokt natuurlijk ;)) en ik gebruik nvidia Forceware 77.77. De Princeton is op de secundaire aansluiting (DVI met verloopstekker naar VGA) aangesloten naast mijn Iiyama s900MT-1.

[ Voor 9% gewijzigd door GH45T op 16-08-2005 23:08 ]

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-08 20:52
subtiel schopje