Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CoolerMaster Real Power 450

Pagina: 1
Acties:

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Ik heb onlangs de volgende voeding besteld, CoolerMaster Real Power 450 (RS-450-ACLY).

Deze voeding heeft een LedFan, mijn vraag was of deze ook uit te zetten is.

Ik heb gezocht op de site van de fabriekant en de review van Tnet doorgelezen, maar dit heeft mijn vraag niet kunnen beantwoorden.

Misschien dat iemand mij kan helpen?

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 14:10
uerm, van mij mag je de fan van je voeding uitzetten, maar je staat zelf in voor de gevolgen.

als je bedoelt om het licht uit te zetten, neen, gaat niet.

Een beetje verlies heb je altijd...

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 20:43

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

er zit geen schakelaar oid op als je dat zoekt :P. Natuurlijk kun je met wat handigheid waarschijnlijk wel de LED uitzetten (lees: fan vervangen :P)

Logius | Somda | Twitter

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
PeGys schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:18:
uerm, van mij mag je de fan van je voeding uitzetten, maar je staat zelf in voor de gevolgen.

als je bedoelt om het licht uit te zetten, neen, gaat niet.
\o/.. das wat ik bedoel ja.. de led zelf uit zetten zodat ik rustig kan slapen..zonder nachtlampje

Jammer, dan gaan we toch maar ze zalman 400W.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Kan wel, gewoon het draadje van de leds dooknippen ;) Monteren van een andere fan gaat ook niet 1,2,3. De pinout is iets anders ( + en -omgewisseld )

Verwijderd

Zoals Ferry al zei: je cut de draad van de leds door, maar plaats er dan een schakelaartje tusse?

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:24
ja je kan makkelijk 1 of meer schakelaars tussen je led's zetten. maar je bent uiteraard dan je garantie kwijt.
Pagina: 1