Verwijderd
Tijdens opstarten esc ingedrukt houden en dan krijg je vanzelf de melding check system press F1
vaak kom je niet in de bios met een F-key, maar is er een speciaal progje voor dat de instellingen regelt..
ik heb een P2-400 laptop van Toshiba, waarbij ook zo is..
Waarschijnlijk gewoon effe op hun site zoeken naar je eigen type nummer er proberen of ze dat programma nog hebben
ik heb een P2-400 laptop van Toshiba, waarbij ook zo is..
Waarschijnlijk gewoon effe op hun site zoeken naar je eigen type nummer er proberen of ze dat programma nog hebben
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Verwijderd
Misschien dat ik kan helpen. Ik heb ook een toshiba laptop, maar wel een p120. om in de bios te komen, moet ik een diskette van toshiba tijdens het opstarten in de FDD duwen (geen gewone windows-opstart-disk). Ik kan je de zooi die daaropstaat wel toemailen, als je wilt
Verwijderd
Sorry maar dat is toch zeer omslatig met diskette`s ed.
Op elk type toshiba werkt dat met escape ingedrukt houden.
Als volgt , druk escape in , zet notebook aan en dan krijg je toch echt de melding check system press f1 .
Heb van de week nog zo`n 25 tecra 8000 serie
behandeld en die deden het allemaal op deze manier en zo`n oudere satellite helemaal.
Als volgt , druk escape in , zet notebook aan en dan krijg je toch echt de melding check system press f1 .
Heb van de week nog zo`n 25 tecra 8000 serie
behandeld en die deden het allemaal op deze manier en zo`n oudere satellite helemaal.
Verwijderd
Nou, mooi, weet ik dat ook weer. eerste post, en nou al een stukje wijzer (dat beloofd wat voor de toekomstOp zondag 14 januari 2001 22:37 schreef Hunger het volgende:
Sorry maar dat is toch zeer omslatig met diskette`s ed.
Nah ik heb op heel wat toetsen lopen rammen maar nee hoor, ik herinner me dat idd er wat windows software utils waren om het een en ander te regelen, maar daar heb ik geen aars
aan aangezien het om een nieuwe hd gaat
Maar k'zal dat esc ingedrukt houden proberen, anders ga ik de toshiba site wederom afstruinen.
aan aangezien het om een nieuwe hd gaat
Maar k'zal dat esc ingedrukt houden proberen, anders ga ik de toshiba site wederom afstruinen.
Pagina: 1