Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Niet alle telefoonnummers Outlook via Nokiasuite naar 6230i

Pagina: 1
Acties:

• hadebe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 02:29
Sinds kort ben ik in het bezit van een Nokia 6230i: prima apparaat. Daarnaast gebruikte ik voor mijn adressenbestand altijd al Microsoft Outlook welke synchroniseert met m'n PDA. Werkt goed. Telefoonnummers in gsm waren altijd handmatig ingevoerd en bij elke telefoonwisseling gingen ze mee via de SIM.

Nu toch de stap gezet om ook de Nokia met de Outlook contacten te laten synchroniseren via de Nokia Suite (synchroniseer outlook contacten met alle telefoonnummers). Werkt prima, alleen staan nu _al_ mijn contacten in de telefoon. Ook degene die geen telefoonnummer hebben of die ik nooit zal bellen.

Is er misschien een manier om maar een beperkte groep in mijn telefoon op te nemen, bv. door kiezen voor een bepaalde categorie? Ik heb al gezocht in GOT en Google, maar niets gevonden. Wie kan me op weg helpen?

Verwijderd

Je kunt in Outlook een aparte mapje maken en daarin de niet te syncen contacten zetten

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Gewoon niet de contacten syncroniseren, aangezien het toch niet lekker werkt icm outlook (vooral als je meerdere nummers hebt onder 1 naam, outlook verneukt dat helemaal. Met de nokia pc suite kan je gewoon ook zonder syncen contactpersonen bewerken en toevoegen

• hadebe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 02:29
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:52:
Je kunt in Outlook een aparte mapje maken en daarin de niet te syncen contacten zetten
Kan je dit misschien iets verder uitleggen? Heb even gekeken en kom er niet uit. Is het dan nog wel mogelijk om de volledige lijst in outlook te krijgen zonder van map te wisselen?
BlackMage schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:27:
Gewoon niet de contacten syncroniseren, aangezien het toch niet lekker werkt icm outlook (vooral als je meerdere nummers hebt onder 1 naam, outlook verneukt dat helemaal. Met de nokia pc suite kan je gewoon ook zonder syncen contactpersonen bewerken en toevoegen
Ik zie dat ik vanuit outlook kan zenden naar mijn nokia, dus zonder de nokia suite te gebruiken. Hij stuurt dan losse visitekaartjes naar mijn telefoon. Als ik een categorie 'gsm' aanmaak dan kan ik die contacten selecteren en versturen. Is wel even werk om ze allemaal te accepteren en/of te vervangen op de gsm, maar het is in ieder geval een oplossing.

wil je ajb de editknop gebruiken als je als laatste poster in een topic nog wat wil zeggen?

[ Voor 53% gewijzigd door Korakal op 17-08-2005 19:17 ]

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat een kl*te oplossing van Nokia weer. Ik heb dus ook problemen met van Outlook alle adressen naar die Nokia 6230 te krijgen. Naar mijn Nokia 6670 lukt het wel maar ho maar met die 6230. Op mijn oude W98 bak lukt het wel weer om die 6230 aan de praat te krijgen maar die 6670 weer niet. Maar de pest is dat alle namen in mijn 2 x 6670 staan maar mijn nummer niet. Maar in mijn Nokia 6230 staan nu ook de namen dubbel zonder iets en de namen staan dus ook weer met nummer. nokia mag echt serieus eens aan tafel gaan zitten want dit gaat niet werken.

Even offtopic:
Mijn handsfree werkt ook zo perfect met die 6670. Met die 6230 kon ik die telefoon zo hard als ik wilde laten overgaan met mijn carkit en ook het volume was niet afhankelijk van normaal met bellen, netals het profiel. Met die 6670 als je het geluid heel hard zet dan zit je echt letterlijk rechtop in je auto als je tel af gaat.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!