Toon posts:

[HomeCinema - LG-T6340] Enkele vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit te twijfelen - zoals je misschien in mijn ander topicje gelezen hebt - tussen een hoofdtelefoon en een normaal surround-sound setje. Ik kwam via Kieskeurig op dit model uit, van LG. De gebruikersreviews waren positief, dus ik raakte geintereseerd. Ik heb alleen nog een paar vraagjes;

1) Zit de Dolby Decoder in de speakers of in de DVD speler zelf? Anders kan ik de speakers ook op m'n portable DVD speler aansluiten.

2) Kan ik aardig geluid verwachten voor 130 euro? Ik weet dat het natuurlijk niet een 600 euro duurdere Sony kan vervangen, maar voor de prijs?

3) Heeft iemand hier persoonlijk ervaringen met deze, of met LG homecinema's? Ik kan op Internet bijna geen reviews vinden.. Moet ik misschien i.p.v. de hele set op de boxen alleen zoeken?

4) Ik zie dat er vier speakers bij zitten. Hoe moet daar 5.1 geluid uitkomen?!

Alvast Bedankt,
-Daniel-

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 22:03 ]

Verwijderd

Ik heb een tijdje bij de BCC gewerkt, daar was ik (hoewel ik eigenlijk op de computer afdeling stond) altijd aan het prutsen met homecinema troep. het setje dat je daar hebt staan ken ik en heb ik een beetje mee gespeeld.

er zit geen active subwoofer bij, en als je de set te hard zet (en hij kan niet eens zo heel hard) dan gaat de boel flink liggen kraken en piepen.

als ik jou was zou ik nog heel even door sparen, en net een paar tientjes meer uit geven, als je rond de 180 euro kijkt heb je al philips setjes van best goede kwaliteit.

Verwijderd

ik heb ff voor je gekeken, een model waar ik heel erg over te spreken ben qua geluids kwaliteit in de lagere klasses is de HTS3300, deze moet je bij de meeste electronica zaken zo kunnen halen voor minder dan 200 euro.

ow en je moet niet te sterk geloven wat ze op kieskeurig zeggen omdat het daar gaat om thuis gebruikers. wanneer hun oude gare jaren80 hifi systeem het begeeft halen ze het goedkoopste homecinema setje dat ze kunnen vinden. als ze thuis komen sluiten ze het vrolijk aan, komen er achter dat het een stuk beter klinkt dan hun oude gare jaren80 hifi set. vervolgens gaan ze naar kieskeurig.nl om aan iedereen te vertellen hoe goed het setje wel niet is (en dat er helaas niet de LP speler op aangesloten kan worden :P )

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ga naar de winkel, luister ernaar en koop het als je het goed vindt klinken. Koop het niet als je het niet goed vindt klinken. simple as that. Als je niet kan luisteren, moet je de gok zelf wel of niet nemen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.