ADSL aanleg

Pagina: 1
Acties:

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Ik neem MXStream en nou zat ik te twijfelen tussen het doe-het-zelf pakket en het laten installeren door monteur. Na het lezen van diverse topics hier, ben ik er wel achter dat die splitter installeren geen probleem zal vormen.

Het is echter zo, dat de plaats waar die splitter komt, een behoorlijk eind verwijderd is van waar mijn computer staat. Er moet dus een kabel getrokken worden. Nou heb ik een enorme hekel aan dat gepruts met een trekveer dus ik vroeg me af: als ik een monteur laat komen om ADSL te installeren, trekt hij dan ook die telefoonkabel vanaf het centrale aansluitpunt tot aan de computer, of moet ik dat zelf doen?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Ik denk dat dat aan de afstand die overbrugd moet worden ligt...

Byteripper.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ach zelf kabel trekken is niet zo heel veel werk. Ik heb mijn ADSL MXStream nu net een half uurtje lopen en het bevalt prima!

DIT IS MIJN WEBSITE

• Arthur
Tja nou het is echt van de ene kant van het huis naar de andere (en ook nog eens van de beneden verdieping naar boven) dus ik schat dat het een meter of 15 à 20 is, misschien iets meer.

Normaal zou ik het ook niet zo erg vinden een kabeltje te trekken, maar nu is het wel veel gepruts, vandaar ook dat ik dit vroeg. Maar jullie denken dus dat ze die kabel wél voor je trekken?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Arthur
Ik heb even contact gehad met 0800-MXSTREAM en daar werd bevestigd dat de monteur ook die kabel zou trekken naar de computerkamer.