Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Een goeiedag...

Ik wil een PDA kopen... Wat wil ik ermee? Alles wat je met een PDA kan :)

Maar vooral gebruiken als navigatiesysteem i.c.m. TomTom. (dit wil ik kunnen doen in meerdere auto's)

Nu is mijn oog gevallen op de Acer n35 GPS en de HP iPAQ rx3715.

Ik weet alleen niet welke ik zou nemen, ben al een paar weken bezig met uitzoeken welke ik wil.

Heeft iemand ervaring met 1 (of allebei) van deze PDA's i.c.m. navigeren met TomTom?

De voordelen van de Acer vind ik: lekker goedkoop (voor ongeveer 300 euro navigeerklaar)
De nadelen: ingebouwde accu die maar 6 uur mee gaat.

Voordelen van de HP: losse accu die 12 uur mee gaat.
Nadelen: Dubbel zo duur (voor ongeveer 600 euro navigeerklaar)

Iemand tips? Help me please!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Mag ik vragen waarom de mio 168 niet op je lijstje staat?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
Wijnands schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 08:54:
Mag ik vragen waarom de mio 168 niet op je lijstje staat?
1
inderdaad, mijn idee. DE mio 168 is meer een concurrent van de acer n35 dan die HP. De Mio heeft ook ingebouwde gps, en is tegen dezelfde prijs te krijgen. De hap is weer wat nieuwer, heeft wifi en BT. Dit moeten die andere ontbreken.

• Wijnands
Da's ook niet zo gek he, als je op die accu en gps en BT en wifi moet laten draaien, blijf je dat ding opladen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
moeten wij nou die voor en nadelen voor jou beoordelen? het is je eigen keuze, bedenk voor jezelf gewoon waar je meer waarde aan hecht.
Ik zou gewoon de Acer nemen, 2x zoveel betalen is het voor mij niet waard.

Verwijderd

Zou je niet een Pocket PC nemen, die je in de toekomst kan upgraden naar Windows Mobile 5.0? Een HP iPAQ hx2100, hx2400, hx2700 of hx4700 bijvoorbeeld...

• Wijnands
Waarom? Wat voor voordeel biedt een OS upgrade? En rechtvaardig dat de flink hogere prijs voor een HP?

[ Voor 37% gewijzigd door Wijnands op 17-08-2005 17:45 ]

Verwijderd

Ik zou voor de Ipaq 3715 gaan.

Ik heb zelf een HP Ipaq 4150. Deze heeft Wifi + BT. Dit zijn voor mij de belangrijkste dingen waarom ik voor een PDA zou kiezen. Ik gebruik zelf een BT GPS van Nemerix en/of Adabt. Werkt supergoed met TOMTOM en ander navigatiesoftware.

Wifi gebruik thuis om via mijn PDA mijn mediacenter te besturen. Je hebt leuke applicaties om via wifi je pc te besturen. MP3 streamen enz.

Bluetooth voor GPS en Telefoon. Je kan het zo gek niet bedenken. ALs je nu een pda koopt moeten deze twee standaards er wel op zitten. :*)

P.S. Ik heb ook een acer n30 gehad was niets op aan te merken qua merk maar als ik naar mijn ipaq kijk is het beeldscherm wel een stuk mooier en scherper. HP staat bekend om zijn scherpe beeldkwaliteit.

Je zou trouwens ook even moet kijken op www.pocketpc-club.nl

Op deze site hebben zij een uitgebreide review.

http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3399

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 11:11 ]

• Wijnands
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:09:
Ik zou voor de Ipaq 3715 gaan.

Ik heb zelf een HP Ipaq 4150. Deze heeft Wifi + BT. Dit zijn voor mij de belangrijkste dingen waarom ik voor een PDA zou kiezen. Ik gebruik zelf een BT GPS van Nemerix en/of Adabt. Werkt supergoed met TOMTOM en ander navigatiesoftware.
Ja, maar feit blijft dat je flink duurder uit bent.
Wifi gebruik thuis om via mijn PDA mijn mediacenter te besturen. Je hebt leuke applicaties om via wifi je pc te besturen. MP3 streamen enz.
Da's wel grappig ja.
Bluetooth voor GPS en Telefoon. Je kan het zo gek niet bedenken. ALs je nu een pda koopt moeten deze twee standaards er wel op zitten. :*)
Wat? En geen lichtmetalen velgen? Sorry hoor maar ik vind dit een knap onzinnige opmerking.

Pagina: 1