Ik hep sinds kort een Motorola E398 het geluid is perfect alleen sommige liedjes die doen t niet op deze telefoon (vooral vinyls die hoger dan 192kbs zijn doen het niet) maar soms heb ik ook een liedje van 128kbs die het ook niet doen
en het licht ook niet aan de lengte want ik hep er ook een liedje op staan van 192kbs die 7 minuten duurd het is wel klote zo want ik wou deze telefoon later ook als mp3speler gebruiken
VBR werkt ook niet voor zover ik weet
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
je moet alle mp3's onder de 192 kbps houden en geen variabele bitrate...
ik heb een stukje software waarmee ik de meeste nummers decodeer naar 192 kbps en de variabele bitrate uitzet... en dan werkt t allemaal perfect. soms met 'gedownloade' mp3's hebben ze een bepaalde codec ghebruikt of versie die hij niet aankan maar als je die dan toch omzet dan werkt t perfect...
ik vind het een redelijk telefoon met veel min punten maar het mp3 gebeuren is toch wel t grote pluspunt ik heb nu een 256 mb kaart erin zitten en het gaat perfect...
ik heb een stukje software waarmee ik de meeste nummers decodeer naar 192 kbps en de variabele bitrate uitzet... en dan werkt t allemaal perfect. soms met 'gedownloade' mp3's hebben ze een bepaalde codec ghebruikt of versie die hij niet aankan maar als je die dan toch omzet dan werkt t perfect...
ik vind het een redelijk telefoon met veel min punten maar het mp3 gebeuren is toch wel t grote pluspunt ik heb nu een 256 mb kaart erin zitten en het gaat perfect...