[Nero] Brandt niks

Pagina: 1
Acties:

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:37
Wanneer ik op een DVD+RW of een CD-RW (beide van Imation) een slideshow (gemaakt met Nero zelf) of data probeer te branden.. doet hij gewoon alles goed. Hij brandt ook volgens Nero.. En hij geeft aan dat het process compleet is.

Wil ik dan die cd gaan checken is hij leeg (zowel in de dvd brander zelf als in de dvd-speler)

Ik heb net al mijn dvd brander gefirmwared, en nero burn geupdate..

Verie van Nero:
Nero OEM: 6.6.0.16
Nero Digital: 3.1.0.16

Mijn dvd brander is een Sony DRU-720A En ik heb hem daarstraks gefirmwared naar JY03

Verder draai ik op Windows XP SP2..

Iemand misschien een idee hoe dit kan? Of ook gehad?
Hiervoor kon ik gewoon CD-RW/DVD+RW branden, eigenlijk nog nooit problemen mee gehad ging altijd perfect...

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Verwijderd

Heb je geen jumpers op de achterkant van je brander veranderd omdat er een cd/dvd/rdw brander of wat dan ook is bijgekomen ??

Even checken of de master/slave jumpers goed staan.

Verder wil niet zeggen dat een update altijd werkt met jouw brander, terugstappen in versie is dus ook een optie.

Suc6

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 19:45 ]

• jdiezrequejo
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:44:
Heb je geen jumpers op de achterkant van je brander veranderd omdat er een cd/dvd/rdw brander of wat dan ook is bijgekomen ??

Even checken of de master/slave jumpers goed staan.

Verder wil niet zeggen dat een update altijd werkt met jouw brander, terugstappen in versie is dus ook een optie.

Suc6
Hij heeft het altijd gedaan.. Met hoe de jumpers stonden:P Dus denk niet dat het aan de Jumpers kan liggen..
Verder heb ik die update geprobeerd om te kijken of hij dan zou werken.. maar schijnbaar nog steeds niet Dus ligt het aan iets anders.. maar weet alleen niet waaraan?

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Heb je niet toevallig bij recorder de virtual recorder ipv je brander ingesteld? Is makkelijk te checken door een van je nu "gebrande" cd's erin te stoppen en zien of hij dan zegt dat je een leeg medium in moet voeren.

[ Voor 8% gewijzigd door SuBBaSS op 16-08-2005 19:54 ]

• jdiezrequejo
SuBBaSS schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:54:
Heb je niet toevallig bij recorder de virtual recorder ipv je brander ingesteld? Is makkelijk te checken door een van je nu "gebrande" cd's erin te stoppen en zien of hij dan zegt dat je een leeg medium in moet voeren.
Hmm nee, Ik heb de echte brander geselecteerd...

want als ik een van die "gebrande" CD-RW in de Dvd-speler stopt herkent hij hem niet eens... Stopt ik hem in de DvD-Brander zegt hij dat de CD-Rw leeg is...

• jdiezrequejo
Hmm, ik heb dus net op een normale Cd-R gebrand en daar doet hij het dus wel...

Schijnbaar kan ik nu dus geen DVD+RW en CD-RW meer branden? Terwijl ik niks (naar mijn weten) veranderd heb..?

Vreemd...... :/

• jdiezrequejo
niemand een idee? Of iets waar ik mijn dvd brander mee kan testen ofzo??

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:50

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

jdiezrequejo schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:05:
niemand een idee? Of iets waar ik mijn dvd brander mee kan testen ofzo??
heb je dit probleem ook met een ander brandprogramma?
maak desnoods met windows mediaplayer een muziekcd indien je geen ander brandprogramma hebt.
dan weet je in ieder geval of je brander nog ok is. suc6!

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-03 20:23
Hoe oud is de brander? Kan zijn dat de laser gewoon wat kuren heeft. Had de mijne ook. Hoewel er bij de mijne wel wat foutmeldingen voorafgingen. Het komt er op neer dat ik eerst gewoon iso's met Nero kon branden. Maar als ik dit nu doe blijven de dvd's leeg of doen ze het niet (data doet het wel). Terwijl met alcohol 120% lukt het branden van iso's wel. Erg vaag.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• jdiezrequejo
sh4d0wman schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:26:
[...]

heb je dit probleem ook met een ander brandprogramma?
maak desnoods met windows mediaplayer een muziekcd indien je geen ander brandprogramma hebt.
dan weet je in ieder geval of je brander nog ok is. suc6!
Jah ik heb het dus ook geprobeerd te rbanden via windows zelf..(gewoon wat data)

Hij geeft wel aan dat hij aan het branden is, en ik zie het verloop.. maar als hij klaar is staat er niks op de cd-rw of de dvd+rw

• jdiezrequejo
Shailesh schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:30:
Hoe oud is de brander? Kan zijn dat de laser gewoon wat kuren heeft. Had de mijne ook. Hoewel er bij de mijne wel wat foutmeldingen voorafgingen. Het komt er op neer dat ik eerst gewoon iso's met Nero kon branden. Maar als ik dit nu doe blijven de dvd's leeg of doen ze het niet (data doet het wel). Terwijl met alcohol 120% lukt het branden van iso's wel. Erg vaag.
uhm hoe oud, niet zo oud hooguit 2 a 3 maanden.. zeker niet langer

Verwijderd

Dan zou ik maar eens terug gaan naar de winkel om te vragen of zij hem kunnen testen of omruilen.

Om een software/OS probleem uit te sluiten kan je altijd nog van een knoppix cd booten en met K3b iets proberen te branden. Maar als de brander pas 3 maand oud is lijkt het mij een probleem voor de fabrikant en zou ik er zelf geen tijd aan verspillen.

Verwijderd

Brand eens met een ander merk schijf en een ander programma zoals dvd decrypter.

Als dat ook niet werkt zou je hem eigenlijk nog in een andere pc moeten testen dan weet je het zeker dat ie stuk is.
Pagina: 1