Ik heb een tijd geleden de Acer Aspire 1710 laptop gekocht waar ik over het algemeen erg tevreden mee ben. Maar nu wou ik een USB2.0 Standalone DVD speler in behuizing op de laptop aansluiten via de standaard USB poorten. Maar nu kan ik em niet installeren omdat ie wordt gezien als "USB Aparaat voor massaopslag", en die functie is al overgenomen door de interne cardreaders. Heeft u enig idee hoe ik die cardreaders definitief kan uitschakelen? Ik heb al geprobeert de "USB Aparaat voor massaopslag" drivers te verwijderen van uit "systeem > apparaatbeheer" maar zodra ik de DVD speler aansluit, installeerd ie de cardreader gewoon weer..
Hier wat overige specs:
Processor: 2.8 GHz
Geheugen: 512MB DDR
USB versie: 2.0
Harde Schijf: 80GB
Type DVDwriter behuizing: 2.25" External Enclosure SSD-5251HDD
Er is trouwens nog een mogelijkheid, op de doos staat dat ie Firewire ondersteund (IEEE1394 - 400Mps/800Mps) met een firewire logo. USB 2.0 ondersteund ie ook maar dat is mijn probleem.
2e vraag:
Aangezien hij ook firewire ondersteund, kan ik em natuurlijk ook op firewire aansluiten. Maar hoe ziet zo'n kabeltje eruit? Op de achterkant van de behuizing zit alleen voeding en USB2.0 (vierkant, niet rechthoek) aansluiting...)
Hier wat overige specs:
Processor: 2.8 GHz
Geheugen: 512MB DDR
USB versie: 2.0
Harde Schijf: 80GB
Type DVDwriter behuizing: 2.25" External Enclosure SSD-5251HDD
Er is trouwens nog een mogelijkheid, op de doos staat dat ie Firewire ondersteund (IEEE1394 - 400Mps/800Mps) met een firewire logo. USB 2.0 ondersteund ie ook maar dat is mijn probleem.
2e vraag:
Aangezien hij ook firewire ondersteund, kan ik em natuurlijk ook op firewire aansluiten. Maar hoe ziet zo'n kabeltje eruit? Op de achterkant van de behuizing zit alleen voeding en USB2.0 (vierkant, niet rechthoek) aansluiting...)
.