Toon posts:

[XP] Details-lijst bij bestanden openen en opslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

is er een instelling om bij het openen of opslaan van bestanden in welk programma dan ook altijd de gedetaileerde lijst te krijgen? ik werk (op professionele basis) veel met illustrator/photoshop/indesign en krijg veel bestanden aangeleverd van klanten. het zou mooi zijn om in één oogopslag te zien van welke datum de aangeleverde bestanden zijn zonder eerst weer rechtermuisklik beeld > details te doen. hulp wordt zeer gewaardeerd!

dank, leon

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Een gedetaileerde lijst krijg je altijd, door het instaleren van FILE-EX . Ik denk eigenlijk dat het via een reg-key ook kan, maar die heb ik zelf nog niet kunnen vinden.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Extra> Mapopties, tabblad 'Beeld' en daar vervolgens "Beeldinstellingen van iedere map opslaan" uitvinken. Zorg dat de map in de verkenner goed staat ern druk bovenaan: "Toepassen op alle mappen". Dat helpt voor mij altijd een heel eind :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters