Kingston HyperX pc3200 1gb(512*2) Welke Chip

Pagina: 1
Acties:

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-05 01:12
Gezien ik al 1 reepje kingston hyperx heb en toch wel wat meer mem fijn is ben ik eigenlijk op zoek naar een leuk 1 gig dual setje. Nu zag ik een leuke actie met kingston hyperx 3200. Nu vraag ik mij echter af, welke chips zitten hier op. Vroeger zat er BH-5 op als ik me niet vergis, maar dat wordt niet meer gemaakt toch? Of was het nu weer in productie? Op de site van kingston heb ik er ook nog niks over kunnen vinden, wat voor chips ze gebruiken in de hyperx modules wel een datasheet van de modules was te vinden..

Ik heb een site gevonden waar inderdaad staat dat er bh-5 op zit. Nu kloppen de latencies 2-2-2-6 niet met die van het hyperx3200 mem van de actie. Die zouden lopen op 2-3-2-6. Heeft iemand van jullie hyperX geheugen gekocht via de actie. En wat voor chips zitten erop?

Ik wil namelijk wel graag lekker oc mem. Heb nu namelijk 2*256 pc3500 lv.2 bh5 van mushkin en dat doe ik niet graag weg, tenzij ik er vergelijkbaar materiaal voor in de plaats zou kunnen krijgen.

flickr - WOT Profile - Game PC

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
Ik zit ook te tobben over wat nieuw geheugen ik heb nu ook 2x256. Ik mis hier een (actueel) topic over ervaringen en wat nu good oc geheugen is. Lijkt me toch wel belangrijk met spellen als BF2 en WoW.

Mischien ligt het aan de moderators die elk interessant topic dichtgooien. Mischien moet het maar geen forum meer heten maar een FAQ collectief.

Ik denk dat het hyperx wat alternate verkoopt toch een afgeslankte versie is en minder ver over te clocken is.

• ZaNe88521
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
ik heb net een compleet systeem bij alternate gekocht met dat HyperX mem. hoe kan ik dan zien welke chips erop zitten?? met everest??
ben nu op school dus kan nou niet kijken...

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Over Winbond BH, CH en DH geheugen...
[rml][ OC] Het Winbond UTT geheugen topic - deel 2[/rml]

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-05 15:13
Ik heb dat geheugen gekocht. Er zat vroeger kennelijk winbond ch5 op, maar mijn chips zijn alles, behalve winbond chips. Voor een foto van de kopse kant van de chippies, kijk ff in het DDR topic, daar heb ik wat gepost. Op XS is een user die het zelfde mem heeft en die trekt als het goed is vandaag of morgen zn heatspreaders er af.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-05 01:12
Ah k thnx voor de tips zal eens kijken.Bevalt het geheugen wel, of voldoet het niet echt aan je verwachtingen?

flickr - WOT Profile - Game PC

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37
smokey schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:48:
Ik zit ook te tobben over wat nieuw geheugen ik heb nu ook 2x256. Ik mis hier een (actueel) topic over ervaringen en wat nu good oc geheugen is. Lijkt me toch wel belangrijk met spellen als BF2 en WoW.

Mischien ligt het aan de moderators die elk interessant topic dichtgooien. Mischien moet het maar geen forum meer heten maar een FAQ collectief.
.
[rml][ OC] Het grote DDR geheugen OC-results topic Deel 6[/rml]

Ik denk dat je even iets verder dan je neus lang is moet kijken i.p.v. zo hoog van de toren te blazen :) In Die-Hard Overclocking & Cooling zijn toch redelijk wat overclock gerelateerde geheugentopics te vinden dacht ik zo.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-05 15:13
Energizer schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:20:
Ah k thnx voor de tips zal eens kijken.Bevalt het geheugen wel, of voldoet het niet echt aan je verwachtingen?
Op dit moment heb ik het in het doosje naast me liggen. Samen met mijn 2x256 MB corsair (tccd of tcc5) gaven ze fouten, maar alleen werken ze gewoon goed. Helaas willen ze op 200 mhz niet op 2-2-2-5 draaien. Qua overclocken heb ik alleen heel snel ff wat geprobeerd. Ik kwam op 235 2-3-3-6-1 op 2,8 volt. Meer kan (mobo gaat maar tot 2,9) en wil ik ze nog niet geven zolang ik niet weet wat voor chips er op zitten.

Al met al werkt het dus goed, maar ik had er iets meer qua oc-en van verwacht. Maar misschien zit ik met het voltage gewoon nog te laag >:)

[Edit] nu zie ik net dat die gast op xs toch niet het zelfde type heeft |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Comp-Freak op 01-09-2005 21:09 ]

Pagina: 1