Gezien ik al 1 reepje kingston hyperx heb en toch wel wat meer mem fijn is ben ik eigenlijk op zoek naar een leuk 1 gig dual setje. Nu zag ik een leuke actie met kingston hyperx 3200. Nu vraag ik mij echter af, welke chips zitten hier op. Vroeger zat er BH-5 op als ik me niet vergis, maar dat wordt niet meer gemaakt toch? Of was het nu weer in productie? Op de site van kingston heb ik er ook nog niks over kunnen vinden, wat voor chips ze gebruiken in de hyperx modules wel een datasheet van de modules was te vinden..
Ik heb een site gevonden waar inderdaad staat dat er bh-5 op zit. Nu kloppen de latencies 2-2-2-6 niet met die van het hyperx3200 mem van de actie. Die zouden lopen op 2-3-2-6. Heeft iemand van jullie hyperX geheugen gekocht via de actie. En wat voor chips zitten erop?
Ik wil namelijk wel graag lekker oc mem. Heb nu namelijk 2*256 pc3500 lv.2 bh5 van mushkin en dat doe ik niet graag weg, tenzij ik er vergelijkbaar materiaal voor in de plaats zou kunnen krijgen.
Ik heb een site gevonden waar inderdaad staat dat er bh-5 op zit. Nu kloppen de latencies 2-2-2-6 niet met die van het hyperx3200 mem van de actie. Die zouden lopen op 2-3-2-6. Heeft iemand van jullie hyperX geheugen gekocht via de actie. En wat voor chips zitten erop?
Ik wil namelijk wel graag lekker oc mem. Heb nu namelijk 2*256 pc3500 lv.2 bh5 van mushkin en dat doe ik niet graag weg, tenzij ik er vergelijkbaar materiaal voor in de plaats zou kunnen krijgen.
flickr - WOT Profile - Game PC