Duidelijke scheiding Modpost en eigen (prive) post

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Lieve Adjes,

Ik heb het nu al vaker gezien, een mod post een warning of sticky in een topic om bepaalde dingen (zoals offtopic geleuter) te voorkomen waarna een andere mod er doodleuk achteraan gaat posten dat hij / zij het eigenlijk daar niet mee eens is. De mod die de sticky of warning post is vaak de mod van het betreffende forum, de mod met "commentaar" op het bericht een mod van een ander forum (of een andere crewmember).

Zo deed deze situatie zich bv voor in het grote BF2 topic. Ik quote hieronder een paar berichten ter verduidelijking. Het is niet de bedoeling op de man te spelen of iemand direct aan te spreken. De quotes dienen louter ter verduidelijking van mijn punt.

De eerste warning:
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:30:
Kunnen opmerkingen / vragen / klachten over bepaalde servers bij de server admins (e-mail) of evt. server fora zelf afgehandeld worden? Gedoe rondom allerlei servers is namelijk voor meer dan helft van de mensen in dit topic niet interessant.
Hierna lees ik:
Hielko schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:39:
[...]

Er zit in mijn ogen toch wel een klein verschil tussen 'allerlei servers' en de paar severs waar waarschijnlijk meer dan 50% van de lezers van dit topic (regelmatig) op speelt :).
En meer van dit soort posts.

Terr plaatst de warning als mod zijnde van SGD (mod in functie op dat moment). Hielko plaatste de opmerking als user (neem ik aan). Echter, bij Hielko is duidelijk te zien dat deze een crewmember is.

Mijn punt: ik vind het soms nogal verwarrend wat de "stelling" is van de crew aangaande sommige zaken doordat crewmembers hun "mod / crew" account ook gebruiken om zelf als user te posten. Hierdoor is de geldende "regel" soms compleet onduidelijk. Aan een subtitel kan een user niet zien welke pet een crewmember op heeft als deze post. Ik vind het dan ook niet handig dat andere crewmembers soms de "regels" van de mod in functie publiekelijk afvallen of naar eigen inzicht "verbuigen".

Ik hoop dat mijn punt een beetje duidelijk is geworden. Ik vond het lastig om dit onder woorden te brengen zonder direct met namen / voorbeelden te moeten komen.

Wat vinden jullie hiervan? Is hier iets aan te doen (lijkt mij een kwestie van afspraken maken)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom zou een crewmember verschillende petten op hebben :?

We zitten niet in de politiek hoor :* Overigs kan het zo zijn dat mods onderling ook weleens discussies hebben, maar dat achter de schermen uitvechten. Kan me voorstellen dat iemand anders daar wellicht geen toegang toe heeft en dus niet weet wat voor discussies daar vooraf zijn gegaan.

Hielko is in dit geval redacteur en doet vrij weinig op het forum (en al helemaal in SGD), waarom zou dat verwarrend zijn voor het beleid?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ja, mods kunnen ook gewoon berichten plaatsen als gebruiker, als je dit niet meer zou kunnen doen dan zou het toch wel erg bar worden denk je niet ?

Als je ziet dat een mod een modbreak doet dan denk ik dat het toch wel heel erg duidelijk is dat die mod op dat moment een waarschuwing doet waar je je ook echt aan moet houden. Verder is het zo dat Hielko een redacteur is, dat kan je zien aan de blauwe kleur, op het forum hebben deze mensen in principe niks te zeggen, hetzelfde geldt voor de paarse mannetjes van parse :) ... Dus gewoon kijken of het een rood naampje is, is het dat? Dan gelden zijn regels, verder zal het weinig voorkomen dat een mod een andere mod publiekelijk gaat afvallen of de regels verbuigen hoor ;) Daar hebben we andere subforums voor....

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Overigens is Hielko geen mod, maar een FP-dude en die hebben geen tot weinig 'macht' hier op GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Mocht een mod het zo dringend noodzakelijk vinden zijn prive mening te geven, ook al wijkt die af van de geldende regels of aan de opvattingen van de andere mods kan hij natuurlijk altijd er duidelijk bij zetten dat zijn persoonlijke mening is.
Elke mod kan zijn eigen mening natuurlijk hebben.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ga er maar gewoon van uit dat wanneer een mod buiten zijn/ haar ( Canaria :> ) forum/ fora post, gewoon een user is. Dit gaat in 99% van de gevallen gewoon op :)

[ Voor 3% gewijzigd door Atlas op 16-08-2005 17:49 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pim. schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:45:
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 08:33
Pim. schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:45:
Sterker nog: Elke mod heeft z'n eigen mening, en elke modactie is ook nog eens persoonlijk (naar eigen inzicht) ;)

Maar je kunt er gewoon vanuit gaan dat de mod van het betreffende subforum het laatste woord heeft. Hij/zij maakt tenslotte de policy voor dat subforum. Een admin van die hoofdgroep en het MT etc. kunnen natuurlijk wel nog ingrijpen maar dat zijn allemaal situaties die je niet echt snel tegen zult komen (en die ook niet in een topic zullen blijven staan waarschijnlijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Apen-nootjes schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:38:
Ja, mods kunnen ook gewoon berichten plaatsen als gebruiker, als je dit niet meer zou kunnen doen dan zou het toch wel erg bar worden denk je niet ?
Dat is mijn bedoeling en mijn punt ook helemaal niet. Een eigen mening vind ik juist goed maar wees er dan ook duidelijk in dat het je eigen mening is.
Als je ziet dat een mod een modbreak doet dan denk ik dat het toch wel heel erg duidelijk is dat die mod op dat moment een waarschuwing doet waar je je ook echt aan moet houden. Verder is het zo dat Hielko een redacteur is, dat kan je zien aan de blauwe kleur, op het forum hebben deze mensen in principe niks te zeggen, hetzelfde geldt voor de paarse mannetjes van parse :) ... Dus gewoon kijken of het een rood naampje is, is het dat? Dan gelden zijn regels, verder zal het weinig voorkomen dat een mod een andere mod publiekelijk gaat afvallen of de regels verbuigen hoor ;) Daar hebben we andere subforums voor....
Ik ben het al vaker tegengekomen. Vandaar ook dat ik dit topic heb gestart. Ik vind ook dat de discussie tussen crewmembers over een warning / modbreak etc achter gesloten deuren plaats moet vinden. Daar zijn de middelen toch ook voor voorhanden.

Een andere reden dat ik dit topic heb gestart is dat ik er andere GoTters ook al eens over heb gehoord (irl).

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 16-08-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54

Basszje

Reisvaap!]

Ik zou er eerlijk gezegd niet zo bang voor zijn :) . Een mod post imo altijd als een user totdat er duidelijk gewaarschuwd wordt of gemodbreakt wordt. Ook bij discussies waar mods nogal boute stellingen aannemen die flink aangevallen kunnen worden. Ik kan mij niet voorstellen dat een mod over een onduidelijk geval zal vallen of als hij zelf scherp post geen scherpe reacties verwacht. Wie de bal kaatst...

Bovendien leiden maar weinig overtredingen tot directe sancties. En zeker in dat soort twijfelgevallen. Het zal wellicht niet altijd even duidelijk zijn, maar ik zie niet dat hiervan veel schade zal komen.

Hinderlijker vind ik het persoonlijk als iemand de opmerking maakt ' en dat van een mod' als ik stelling neem over een bepaald onderwerp. Dat gebeurt met politieke (ed) discussies in fora als SG en NSTM nog wel eens. Als ik niets zeg over mensen, dan treedt ik gewoon op als elke andere user en niet als moderator. Wij voelen ons niet verheven boven de 'zwarten' hoor ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Basszje op 16-08-2005 18:13 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op zich heb je wel een punt bij sommige posts (zoals je voorbeeld). Een nieuwe user ziet geen verschil tussen kleurtjes. Maar wil je nu dat we bij elke post die we zetten op een extra knop gaan drukken om aan te geven welke pet we op hebben? Zoals al genoemd is het in de enkele gevallen dat het relevant is duidelijk maken dat het een eigen mening is volgens mij zat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Dit voorstel is dan ook al een aantal keer langsgekomen :P . Maar op deze manier kunnen we wel voor élk probleempje een (technische) oplossing bedenken. We zitten hier met allemaal verstandige mensen en ik denk dat iedereen als hij/zij even nadenkt kan bedenken of een mod het als user zegt, of als mod. Als een moderator je/de lezers vermanend toespreekt kan je van het laatste uitgaan, maar verder zijn het "users met wat rechten en een kleurtje", zoals zo vaak benadrukt wordt. Alleen in LA is het wel vaker relevant dat moderatoren vertellen of het een crewstandpunt is, of een persoonlijk.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:26:
Op zich heb je wel een punt bij sommige posts (zoals je voorbeeld). Een nieuwe user ziet geen verschil tussen kleurtjes. Maar wil je nu dat we bij elke post die we zetten op een extra knop gaan drukken om aan te geven welke pet we op hebben? Zoals al genoemd is het in de enkele gevallen dat het relevant is duidelijk maken dat het een eigen mening is volgens mij zat.
Nee, dat is zeker niet wat ik wil. Wellicht is een kort stukje ergens mbt welke kleur welke functie is wel handiger. Wat doen de betreffende "functies" bijvoorbeeld? Dat is zelfs mij niet altijd even goed duidelijk. Misschien is het wel leuk om daar eens wat over te schrijven als crew zijnde?
Alleen in LA is het wel vaker relevant dat moderatoren vertellen of het een crewstandpunt is, of een persoonlijk.
Dat is inderdaad een goed punt.

Ik heb dit topic ook niet geopend om een technische oplossing aan te dragen of om hier naar op zoek te gaan. Mijn bedoeling is gewoon dit "probleem" (kan mij ook voorstellen dat veel nieuwe users dit niet duidelijk is) aan te dragen om te zien welke ideeen jullie erover hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 16-08-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:48:
[...]

Nee, dat is zeker niet wat ik wil. Wellicht is een kort stukje ergens mbt welke kleur welke functie is wel handiger. Wat doen de betreffende "functies" bijvoorbeeld? Dat is zelfs mij niet altijd even goed duidelijk. Misschien is het wel leuk om daar eens wat over te schrijven als crew zijnde?
Daar hebben we De Organisatie achter GoT voor toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ah, kijk eens, thanks! Die heb ik nooit gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:48:
(...) Ik heb dit topic ook niet geopend om een technische oplossing aan te dragen of om hier naar op zoek te gaan. Mijn bedoeling is gewoon dit "probleem" (kan mij ook voorstellen dat veel nieuwe users dit niet duidelijk is) aan te dragen om te zien welke ideeen jullie erover hebben.
Vandaar dat dat ook tussen haakjes staat ;) . Maar imo, en die van anderen kennenlijk, gaat het best goed, en hangt het gewoon van de individuele inschatting van een moderator af of het erbij vermeld moet worden :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf Admin op een betrekkelijk groot forum. (50.000+) We hebben er bewust voor gekozen dat de mods/admins 2 accounts hebben. Zo kunnen we onze persoonlijke mening ventileren, zonder daarvoor later als mod/admin over aangesproken te worden. Als mod/admin moet je toch proberen de forumregels objectief te hanteren, ook al gaat dat soms tegen je eigen persoonlijke mening in. Als user kun je dan wel gewoon je ei kwijt. Mischien een oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Teveel gedoe om met 2 accounts te werken, voor te weinig resultaat. Als je een post van een crewlid gewoon goed leest, dan zie je vanzelf of het een modactie / crewbericht is danwel gewoon iemand's mening als user op het forum :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
Correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:59:
[...]

Ah, kijk eens, thanks! Die heb ik nooit gevonden. :)
Heb je wel eens op een dokterskruisje geklikt dan? ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
curry684 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:53:
[...]

Heb je wel eens op een dokterskruisje geklikt dan? ;)
Nee, tot nu toe nooit een dokter nodig gehad volgens mij :) En natuurlijk was het mij compleet niet duidelijk dat je daar uberhaubt op kon klikken.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 20-08-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:38:
Teveel gedoe om met 2 accounts te werken, voor te weinig resultaat. Als je een post van een crewlid gewoon goed leest, dan zie je vanzelf of het een modactie / crewbericht is danwel gewoon iemand's mening als user op het forum :)
Ten dele mee eens. Op een zusterforum van ons hanteren ze ook dit model, en daardoor is menige mod / admin behoorlijk in de problemen geraakt. De scheiding user / crew werkt dan erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het is maar hoe je je als crew wil presenteren denk ik :)

Ik ben een user met moderator rechten - ik reageer in bijzonder veel WOS topics tegelijkertijd inhoudelijk als ook sturend (modererend) - met een "extra" user account zou ik op dat moment dan dus twee posts gaan maken wat mij enigszins onlogisch lijkt. Als ik inhoudelijk als moderator zou gaan reageren zou mijn inhoudelijke post weer meer nadruk krijgen, wat ook weer niet de bedoeling is :)

Daarnaast maak je de hele moderatie een stuk onpersoonlijker - namen als "moderator_3" vind ik persoonlijk gewoon niet zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elevator schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:22:
. . .
Daarnaast maak je de hele moderatie een stuk onpersoonlijker - namen als "moderator_3" vind ik persoonlijk gewoon niet zo leuk :)
Da's puur een kwestie van creativiteit (hint: "ascenseur" niet iets voor je? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:33:
Ik ben zelf Admin op een betrekkelijk groot forum. (50.000+) We hebben er bewust voor gekozen dat de mods/admins 2 accounts hebben. Zo kunnen we onze persoonlijke mening ventileren, zonder daarvoor later als mod/admin over aangesproken te worden. Als mod/admin moet je toch proberen de forumregels objectief te hanteren, ook al gaat dat soms tegen je eigen persoonlijke mening in. Als user kun je dan wel gewoon je ei kwijt. Mischien een oplossing?
Ik snap toch niet waarom je mensen twee accounts geeft; met verschillende rollen. Waarom zou 'ik als moderator' iemand anders moeten zijn (of spelen) dan 'ik als user'? Ik ben immers dezelfde persoon met dezelfde mening, dezelfde argumenten en dezelfde ideeen? Verder vindt ik het erg raar als je op een forum een moderator of admin rond hebt lopen die zich als user/persoon niet kan vinden in hetgeen hij als moderator zou doen? Volgens mij is die situatie gewoon nogal krom en iets waar je op een andere manier een oplossing voor moet vinden. In ieder geval heb ik niet het idee dat deze situatie op GoT speelt. Ik heb in ieder geval nog nooit de behoefte gevoelt om mijn moderator-status te verbergen in een reply :)

offtopic:
En anders heb ik altijd nog andere truukjes ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik op zich met je eens, maar als mod/amin houden we ons puur bezig met het toepassen van de regels en correctief optreden. Als user kun je gewoon je mening geven zonder daar later als mod/admin over aangesproken te worden. (Wat regelmatig gebeurt, bij een zusterforum, waar ze die scheiding niet hebben). Nou moet ik er wel bijzeggen dat de aard van het forum een hele andere is als GoT (voetbalforum) en de gemoederen er ooit flink hoog op kunnen lopen. http://soccer.netwerk.to/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 10:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:10:
Ben ik op zich met je eens, maar als mod/amin houden we ons puur bezig met het toepassen van de regels en correctief optreden. Als user kun je gewoon je mening geven zonder daar later als mod/admin over aangesproken te worden. (Wat regelmatig gebeurt, bij een zusterforum, waar ze die scheiding niet hebben). Nou moet ik er wel bijzeggen dat de aard van het forum een hele andere is als GoT (voetbalforum) en de gemoederen er ooit flink hoog op kunnen lopen. http://soccer.netwerk.to/
Hier werkt het al ruim 5 jaar goed om gewoon 1 account te hebben, dus ik zie niet in waarom we daarvan zouden moeten afwijken. Het ene forum is het andere niet. Dat het daar uit de hand is gelopen, wil niet zeggen dat dat hier ook gebeurd. De historie van GoT bewijst dat. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meerdere accounts per modje, lijkt me inderdaad niet echt handig.

Toch.. ik heb ook wel eens gehad hier dat ik in een discussie verzeild was geraakt waarin ook een mod deelnam. Zowel ik als de mod in kwestie trokken hard van leer (hobby) en het was een pittige discussie. Als je dan een paar minuten later een PM krijgt dat je discussies te pittig zijn, krijg je toch een beetje het gevoel dat men op die manier een gelijk probeert door te drukken.

Vanuit dat oogpunt zou ik zeggen dat ik er wel iets in zie om een mod niet te laten modden in een draadje waar hij als 'user' gereageerd heeft. Enige randvoorwaarde hiervoor is dat elk forum minimaal 2 mods moet hebben, en dat dan niet beide mods op persoonlijke titel in 1 topic mogen reageren.

Dat, of laat een 'overkoepelende mod' deze draadjes afwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Moderators nog verder beperken in wat ze mogen lijkt mij nou niet echt de bedoeling - het moet (hoe gek het ook klinkt!) ook voor moderators nog een heel klein beetje leuk zijn om zich op GoT te begeven :P

Dat moderators je niet gaan "bijsturen" over zaken in een discussie waar ze zelf ook fel in hard op treden lijkt me niet meer dan logisch en zou ook niet moeten gebeuren. In het algemeen lossen we dat dan ook op een collega er naar te laten kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54

Basszje

Reisvaap!]

@Hezik dat is wel brak inderdaad. Alhoewel het wel degelijk anders kan. Wij hebben zo links en rechts ook behoorlijk heftige discussies. Als het een discussie is die flink heftig is en waar ik ook gewoon te keer ga dan zou ik persoonlijk even een collega aanschieten als iemand echt over de scheef gaat. Hij mag het dan bepalen. In principe zou ik me er ook bij neerleggen als ik dan zelf wordt teruggefloten. Dat soort dingen moeten kunnen.

Om het principe te handhaven dat je niet mag modden in een topic waarin je reageert is ondoenlijk. Zeker als het gewoon rustige topics zijn waar iemand flink over de scheef gaat. Dan moet het gewoon kunnen.

-edit Sjees wat de Lift zegt dus :P

[ Voor 3% gewijzigd door Basszje op 28-08-2005 18:39 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Waarom komen er bij een te plaatsen bericht voor een mod niet gewoon 2 knopjes. 1 voor mod acties en 1 voor zelf berichten. Als hij/zij op niet drukt komt er boven bericht niet rode naam maar grijze ofzo. Of is dat technisch niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Of is dat technisch niet mogelijk?
Waarom moeilijk doen voor iets dat niet nodig is?
Als je een post van een crewlid gewoon goed leest, dan zie je vanzelf of het een modactie / crewbericht is danwel gewoon iemand's mening als user op het forum :)
We hebben al zoveel knopjes, bovendien :P Het hoeft echt niet nog ingewikkelder te worden met 'als user' of 'als mod' te posten-knopjes 8)7

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1