DVD corrupt?

Pagina: 1
Acties:

• Leon-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:43
Ik heb hier een dvd met heel veel foto's erop, die dvd heb ik gemaakt voordat ik mijn pc ging formateren al een tijdje terug.

Nu wil ik die dvd openen, dus ik stop hem in de dvd-rom, ik zie dat alle foto's erop staan, maar wanneer ik hem open zegt Windows Viewer: "er is geen voorbeeld beschikbaar".

Dus ik probeer de foto's in photoshop, IE en nero afbeelding viewer te openen maar ook daar, geen succes.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen de foto's terug te krijgen...? _/-\o_

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Stop de DVD eens in je DVD-writer?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Leon-
TRON schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:27:
Stop de DVD eens in je DVD-writer?
Ik kan er niks meer op branden, hij is gesloten...dus dat help niet (jammer genoeg) :'(

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Leon- schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:40:
[...]

Ik kan er niks meer op branden, hij is gesloten...dus dat help niet (jammer genoeg) :'(
Ehm, de oplossing was bedoeld om te kijken of de foto's nog leesbaar zijn met een andere 'reader' ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

zijn gewone JPEG's?

• Leon-
Het zijn gewoon jpg files, je kan de grote van de files zien, je kan ze zien staan maar je kan ze niet openen ;(
Pagina: 1