Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Beste lezers,

Ik zag de volgende advertentie via een e-mail van www.debladen.nl.

http://adman.debladen.nl/...l?cid=3089&sid=1189&pos=5

Hierin kun je een PS2 verzamelwerk krijgen incl. PS2 zelf en games voor slechts 9,88 euro (excl. verzendkosten). Helemaal gratis is ie dus niet, maar toch :9

Heeft iemand hier ervaring mee toevallig??? Natuurlijk ga ik nog uitzoeken wat de verzendkosten zijn indien het wel goed lijkt.... ;)

Bedankt voor de reacties alvast :)

@ de poster die vraagt hoeveel % ik krijg via de site. Niks natuurlijk. Normaal gooi ik deze 'reclame' meestal meteen weg uit mijn mailbox. Maar dit interesseerde me. Ik zie de link met connecties ofzo dus niet echt :P

[ Voor 31% gewijzigd door objectief2 op 16-08-2005 16:54 ]

Verwijderd

Waarschijnlijk moet je óf een abonnement nemen op héél veel héél dure nazendingen met allemaal zooi, óf dat ding terugsturen als je dat abonnement niet neemt? Althans, dat lijkt mij de enige manier waarop dit kan :P

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik vraag me ook af wat hier achter zit. Lijkt me eerlijk gezegd stug dat deze apparaatjes "opeens" zo goedkoop zijn...Ik volg dit draadje vanaf nu ook wel :)

Instagram / YouTube

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

aan het einde van de url staat dit:
?cid=3089&sid=1189&pos=5

Refferals enzo dus :X hoeveel % krijg jij per aankoop via die site :? :p

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 16:18
Waarschijnlijk krijg je die PS2 bij het complete verzamelwerk en niet bij de demo... ;) goed lezen dat soort teksten...

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Zijn volgens mij zelfs al meerdere topics over geweest. Maar het werkt als volgt. Je meld je aan, krijgt goedkoop het eerste spel, en blijft dus lid. Hierna krijg je één keer per zoveel tijd een nieuw spel opgestuurd voor veel te veel geld. En bij de eerste zending ook de Playstation. Hier zit je echter een x aantal keren/jaren aan vast. Uiteindelijk heb je dan 1000 euro betaald voor een Playstation en 40 spellen waarvan je er 35 niets vind. Maar van mij mag je het nemen hoor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door vehpol op 16-08-2005 16:55 ]

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

staan nergens kleine lettertjes bij, dus ze hebben geen poot om op te staan.

zie de ps2 wel komen, zitten er kosten aan verbonden annuleer ik het

• salient
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-11 21:22

salient

Want omdat ik herhaal

quote van de site:
Stuur nu in en ontvang het complete Playstation kennismakingspakket inclusief Playstation Magazine + DEMO Game € 9,88.

nog een quote:
Ja, stuur mij vrijblijvend het schitterende nieuwe Playstation® 2 verzamelwerk. Ik ontvang zonder verdere koopverplichting het Playstation 2 kennismakingspakket voor slechts € 9,88 (+ verzendkosten)

Kortom, je krijgt het KENNISMAKINGSpakket (PS Magazine + Demo Game) als je verder er niks mee te maken wilt hebben. De PS2 + verzamelwerk (die ongetwijfeld erg duur zal zijn) moet je dan gewoon terugsturen.

--

• objectief2
Ik heb er ff een mail achteraan gestuurd naar service@debladen.nl. Tja, in feite heb je natuurlijk nergens voor getekend lijkt mij zo, al begrijp ik heel goed de poster die ermee wil zeggen dat het feitelijk duurkoop kan zijn ;)

Verwijderd

Dit is mssn handig om te lezen,
http://home.netdirect.nl/pages/responsedirect.html

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-11 22:47
Ik denk dat het zo'n "boeken club" / ECI achtige toestand is waarbij je een abbonement neemt waarbij je verplicht bent elke maand of twee maanden een PS2 Game te kopen. Aan dit abbonnement zit je dan een jaar aan vast. En als je niets kiest, dan sturen ze je automatisch de duurdste game van die maand.

Mijn Idee; Niet doen dit soort geintjes, Je betaald uiteindelijk altijd de volle mep. alleen nu via een omweg. Maar ik zie natuurlijk graag mijn ongelijk bewezen.

Edit: Ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Nivado op 16-08-2005 17:01 ]

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-11 20:54
Ik heb dezelfde mail gehad en getwijfeld om hem nog te bestellen. Uiteindeljik maar niet gedaan modat je er hoe dan ook werk aan zit (teveel werk denk ik dan).

Maar houd ons maar op de hoogte, als het allemaal meevalt wil ik der ook wel 1 :+

Let vooral op de kleine lettertjes die vast ergens verstopt zijn (ik kon ze ook niet vinden)

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:32

sphere

Debian abuser

Om het ff uit te spellen voor TS: je krijgt er dus geen PS2 bij, laat staan gratis.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 13:05

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Urenlang genieten voor jong & oud van de meest coole games voor je gratis Playstation® 2. Maak nu kennis met het originele Playstation verzamelwerk met daarin vele bekende maar ook geheel nieuwe topgames voor de Playstation. Stuur nu in en ontvang het complete Playstation kennismakingspakket inclusief Playstation Magazine + DEMO Game € 9,88. Bij dit verzamelwerk ontvangt u gratis een schitterende Playstation 2 + een luxe opbergmap met vele tips om supersnel te kunnen spelen.
Subtiel verschilletje:

Het kenningsmakingspakket is 9,88
De playstation krijg je pas bij het verzamelwerk. (de dit slaat op 2 zinnen eerder, neit op het kenningsmakingspakket!)

Wel lomp trouwens. Je krijgt een lomp blaadje + een demo game die je niet eens kan spelen (want playstation heb je nog niet) en daar betaal je bijna E10,- voor.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• salient
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-11 21:22

salient

Want omdat ik herhaal

toeter schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:58:
Ik heb dezelfde mail gehad en getwijfeld om hem nog te bestellen. Uiteindeljik maar niet gedaan modat je er hoe dan ook werk aan zit (teveel werk denk ik dan).

Maar houd ons maar op de hoogte, als het allemaal meevalt wil ik der ook wel 1 :+

Let vooral op de kleine lettertjes die vast ergens verstopt zijn (ik kon ze ook niet vinden)
Er zijn geen kleine lettertjes, het staat er gewoon: je krijgt het kennismakingspakket voor 8,99 + verzendkosten zonder verkoopverplichtingen. het kennismakingspakket is enkel maar het PS2 magazine + een demo cd'tje.
Ok, ze sturen er dus als je JA zegt wel die PS2 + verzamelwerk bij (wat dus wat anders is dat dat kennismakingspakket) maar die moet je natuurlijk gewoon terugsturen. Goed lezen en voorkom teleurstellingen, zo werken die toko's nu eenmaal. Mensen lezen graag wat ze WILLEN lezen.

--

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
http://gathering.tweakers...is+ps2&where=GoT#hitstart

:z , al erg vaak voorbij gekomen. Conclusie; je bent vrij om je geld op jouw manier te besteden, maar ik weet betere. ;)

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:51

Tys

Hm, schijnbaar krijgt de TS geen spam in zijn mailbox, als ik alle spullen zou verkopen die ik elke dag gratis krijg dan zou ik miljonair zijn.

Maarjah, kan zo geen voorwaarden vinden, slecht ingedekt :p

Edit: RoamoR maakte het duidelijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tys op 16-08-2005 17:04 ]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• objectief2
Oke, dezelfde actie in een nieuw jasje dus. Ik dacht na de Nokia Ngage QD-actie van Vodafone een nieuwe goudmijn te hebben gevonden ;) . Maar wat mij betreft mag ie dan wel dicht hoor....het zou alleen maar mensen op het verkeerde been kunnen zetten.

Ik ben trouwens ubervoorzichtig met zulke dingen hoor, vandaar ook mijn vraag aan de experts hier _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door objectief2 op 16-08-2005 17:23 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

referrals doen we niet aan hier op GoT: deze gaat dus dicht.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.