[IPod Mini] remote headphones

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Topicstarter
Ik heb al aardig wat topics afgezocht en een aantal foto's bekeken op het internet maar ik kan er maar niet achter komen of de oordopjes die bij de 'remote headphones' geleverd worden een kortere kabel lengte hebben dan de originele ipod dopjes. En ik vraag me ook af of deze van betere kwaliteit zijn dan de originele. Ik heb namelijk weining zin om 40E uit te geven voor alleen een remote waar ik vervolgens weer aparte dopjes bij moet kopen met een veel te lang snoer.

Wie weet dit? Bij mijn Sony MD speler met remote in het snoer zat een erg fijn kort snoertje van maar een centimeter of 30 tot het linker dopje...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Zijn identiek, ook de lengte van het snoertje. Helaas...

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 17:16
Mijn remote is kapot (kabelbreuk), zijn er eigenlijk geen alternatieve remotes voor de iPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:02
Jazeker, de AirClick Wireless remote control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:31

Nitai

Live the life you love.

Ik heb de Airclick :) Werkt erg aardig, wordt vanaf de iPod zelf gevoed en er zitten geen batterijtjes in de afstandsbediening. Je krijgt er een houdertje bij, wat klittenband e.d.

Vanaf een metertje of 5 begint hij te haperen en moet je een paar keer drukken voordat hij reageert. Maar al met al is het perfect :) Mooie playlist op zetten en trainen/fietsen/e.d. maar met je ipod veilig weggestopt. Ben er erg blij mee, gehad van m'n vriendin :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering