Sygate 4.0 onder WinNT 4.0 Sp6a

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:58
Dit wil niet werken. De versie van WinNT is server en draait IIS 4.0
Nu is het zo dat ik vanaf de achterliggende computers niet kan internetten. Terwijl op die computers wel alles goed is ingesteld. Wat ik wel kan doen is mijn mail checken en MSN'en vanaf die computers. Ik heb op de server ook al geprobeerd of het werkte als ik apprule.cfg inporteerde maar ook dit haalde nix uit. Weet iemand de oplossing voor mijn probleem?

WinRoute werkt ook niet, is ook al geprobeerd, en ik prefereer :D toch liever Sygate. Linux is (nog geen) optie omdat ik daarvoor nog geen tijd heb.

Audentia

• Exterazzo
*swing* sorrie maar dit moet ik eigenlijk wel snel weten!

Audentia

• Exterazzo
^^^^^^

Audentia

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm, zelfde probleem hier....
Sygate 4.0 wil hier absoluut niet "goed" werken onder WinNt 4.0 met sp6a, Sygate 3.1 werkt hier perfect:) Mischien moet je die dan ook maar gebruiken?

• Exterazzo
Want die kan je toch niet meer downloaden bij http://www.sybergen.com zelf?

Audentia

• Exterazzo
Sorrie toch wel, ik ga het proberen!

Audentia

• Exterazzo
Hmmz het werkte dus nog steeds niet met Sygate 3.11. Maar toen zette ik de DHCP functie aan en gaf bij de clients op dat ik een ip-adres moet krijgen en nu werkt het (gelukkig) wel. Thnx anniewee :)

Audentia

• Exterazzo
Hmmz onder Win2k pakt ie hem niet goed. Dan doettie dus precies hetzelfde als waar ik mee begon, alleen email en MSN. Terwijl ik daar ook gewoon heb ingesteld dattie DHCP moet gebruiken. Waazig.

Audentia

Pagina: 1