Helft v/d foto's doet het bij terug kopieëren naar SD kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Ik heb een canon powershot a510. Toen ik de software gebruikte gaf hij wel eens aan dat ik sommige foto's niet op de sd kaart kon plaatsen (vanaf mijn eigen pc) omdat zij zgn niet met de a510 gemaakt waren. Maar dat waren ze dus 100% wel.

Nu heb ik een cardreader gekocht. Die wil ze er wel op zetten, alleen als ik dan de camera aan doe,zie ik bij ongeveer bij de helft van de gemaakte foto's een ? en als ik de foto vergroot staat er "onjuist JPEG formaat".

Ik wil dit nl omdat ik dan oude foto's aan de oude lui en familie kan laten zien. Maar hij pakt op de 1 of andere manier maar de helft van de foto's.

Die sd kaart mag je die trouwens zo eruit trekken (uit de cardreader?)

Kon er niks over in de search vinden, maar hoe kan het dat de camera de door hem gemaakte foto's niet herkent, of iig een aantal niet 8)7 ?!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

link hier eens zo'n foute foto.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Heb je die foto's misschien geroteerd (90 graden gedraaid) in windows ?

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:42:
Heb je die foto's misschien geroteerd (90 graden gedraaid) in windows ?
Damn nu je het zegt. Ik heb van de huidige foto's wel een paar gedraaid ja! Als ik ze dan opslaan, doet windows er zeker wat mee :/

Foto's zijn te groot voor imageshack, maar van dat draaien klopt! Is er nog een manier om de foto's weer aan de praat te krijgen op mijn cam?

Volgens mij heeft imageshack heb wel verkleint, origineel is nl 1,09 MB (1.146.615 bytes)
Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/9278/img09647xk.th.jpg
O+

[ Voor 47% gewijzigd door Waypoint op 16-08-2005 15:55 ]

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Opnieuw de foto's save met een programma dat wel goed de headers bijwerkt (meegeleverde software?). de exif informtie is wel goed opgeslagen bij de foto zie ik nu.

Damn.. dat is sterk. Ik heb ook zo'n camera en ook zo'n hond! :P

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/2751/img0135139rt.th.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door leuk_he op 16-08-2005 16:19 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Je kunt ze met wat werk wel weer uploaden.

Wat ik gedaan heb is hem met zoombrowser (meegeleverde software) bewerken (brightness + 1) en daarna geupload met de fototoestel tool en die laten reszen. Ook als ik de image in paintshop pro opnieuw save

Dan werkt het wel

Afbeeldingslocatie: http://img312.imageshack.us/img312/7396/imagebacktopowershot5105wj.png

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
leuk_he schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:50:
Je kunt ze met wat werk wel weer uploaden.

Wat ik gedaan heb is hem met zoombrowser (meegeleverde software) bewerken (brightness + 1) en daarna geupload met de fototoestel tool en die laten reszen. Ook als ik de image in paintshop pro opnieuw save

Dan werkt het wel

[afbeelding]
Whahaha da's idd leuk ja :P. Bedankt, top... ik ga morgen de ouwe lui maar blij maken dan ;)
Pagina: 1