[Wise] Uninstall kan uninstall.log niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb een probleem met Wise uninstallers. Alle programma's die wise gebruiken kan ik niet uninstalleren. Het programma geeft aan dat het bestand uninstall.log niet geopend kan worden.

De uninstaller "unwise.exe" bevindt zich in \Windows\ en de log files bevinden zich waar de installer deze heeft neergezet. De uninstall string is prima (van het software config schermpje).
Als ik unwise.exe start om een log file zelf te openen dan staan (heel weird) de mappen niet in program files... (terwijl ze er in explorer wel degelijk zijn).

Hoe kan ik dit oplossen? Het is namelijk hoogst irritant!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik me niet vergis is die Wise al een stukje ouder? Dan kan het zijn dat ie niet goed om kan gaan met lange bestandnamen. Dat zou een oorzaak kunnen zijn; een oplossing kan ik je helaas niet geven..

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Inderdaad, er staat ook heel schattig \Progra~1\ :D
Misschien beetje voorbarig geweest met het openen van een topic, want als ik de log files naar de root kopieër haalt uninstalled ie wel gewoon...

...maar haalt geen bestanden weg. Pff, wat een gek*t!

[ Voor 16% gewijzigd door iAR op 16-08-2005 16:10 ]

• Ladon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Niet voorbarig, maar nuttig. Ik heb een paar dagen geleden hetzelfde probleem gehad en ik weet vrij zeker dat het op dezelfde manier op te lossen is, thanks :)

edit: en dan stiekem editten en de nuttigheid wat minder maken he ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Ladon op 16-08-2005 16:13 ]