[PHP] Firefox werkt niet mee

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de kromme titel maar ik kon er niet meer van maken ;)

Okee het probleem. Het desbetreffende scriptje werkt prima wanneer het in internet explorer wordt bekeken. Wanneer hetzelfde script echter in Firefox wordt bekeken dan gebeurt er niets. Er komen geen meldingen en de pagina ververst niet. Wanneer ik echter een echo 'TEST'; op de 2e regel plaats (direct na <?php) dan komt de pagina wel te voorschijn.

Ik zit er nu reeds een 3-tal uren (als het er niet meer zijn) naar te kijken en ik kan er nog maar niet achter komen waarom het in FF niet werkt terwijl het in IE wel werkt.

Als iemand id-en heeft over hoe en waarom dit zou kunnen komen dan hoor ik ze graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:03
Beetje code is wellicht handig? Wat doet view source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:43

TwoR

Gekleurde stippen

errors? code-voorbeeld? siteadres?

Zeg maar gewoon meer info anders kan niemand hier natuurlijk wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de pagina wel in IE wordt weergegevn maar niet in ff kan dat alleen maar liggen aan de HTML die gegenereerd wordt door de PHP.

Allebei de browsers krijgen tenslotte dezelfde code geserveerd.

post de source eens uit het IE venster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er komen totaal geen meldingen.

De HTML welke onder IE werkt is gewoon gevalideerde XHTML 4.01 dus daar zou FF niet moeilijk over moeten doen. Daarnaast komt er ook totaal niets binnen wanneer ik die echo 'TEST'; in het begin weghaal.

Omdat het om een commerciele website gaat kan ik echter geen HTML laten zien maar ben ik gewoon op zoek naar tips/hints/trucs om er achter te komen wat het probleem is.

Waarom accepteert Firefox de data niet zoals het hoort (headers eerst en dan HTML) maar wel als ik eerst TEST uitpoep dan de headers en dan de HTML. Zou dit door een corrupte cookie kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ook al is het een commerciele website, als jij geen code laat zien kan niemand je natuurlijk helpen. Ik denk toch dat de HTML output van het script wel erg handig is.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:03
Door een 'echo' worden automatisch de juiste headers gezet. Over welke headers heb jij het? Kan je geen gestript stukje code laten zien? Zoveel informatie kunnen wij niet uit een klein stukje code halen dat je baas erover zou vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het komt door een cookie... FF struikelt over een cookie.

Heb zonet alle cookie set methodes eruit geknalt en dan werkt ie.

Nu nog uitzoeken waarom FF over een van die cookies struikelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Tja we kunnen natuurlijk geen koffiedik kijken en mijn glazenbol heb ik net uitgeleend ;)
Het enige wat ik me zo kan bedenken is dat variabelen vanuit een form niet goed doorgegeven worden en dat die pagina daardoor niets toont. Ik heb het zelfs meegemaakt dat Internet Explorer de namen van de verschillende $_POST variabelen case-sensitive doorgeeft.

edit: kennelijk niet meer van toepassing

[ Voor 7% gewijzigd door [ash] op 16-08-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost...

De cookie die werd ingesteld werd te groot en daardoor accepteerde Firefox hem niet.
offtopic:
Dat Firefox dan de hele pagina niet toont vind ik best vunzig... laat ze dan een melding geven... is makkelijker voor developers... maar goed... het werkt ;)

Allemaal bedankt voor de hulp.
Pagina: 1